May 8, 2012

Recenze: Ziaja Cocoa Butter krém na ruce.

Zdravím všechny :)

Já vím, že těch recenzí na výrobky od Ziaji se teď tak nějak roztrhl pytel a už vás to možná ani nebaví, ale já se s vámi chci podělit o moje dojmy a to z tohohle krému na ruce :)

Omlouvám se, že trošku upatlaný ;)
RECENZE V CELÉM ČLÁNKU

Co slibuje ? ,,Obsahuje kakaové máslo a olej Canola. Důkladně regeneruje lipo-strukturu svrchní pokožky. Výrazně zjemňuje a vyhlazuje pokožku dlaní. Zpevňuje a chrání nehty před třepením a lámáním"

Co splnil ? Mám po něm nádherně hebké ruce a to i dlouho po natření. Bohužel jsem vůbec nepostřehla, že by se mi po něm přestaly třepit nehty a lámat už vůbec ne. Na tohle mi absolutně nepomohlo, ale co už, ani jsem to nějak nečekala. Co na něm doslova miluji je jeho nádherná omamující vůně kakao, ze které jsem naprosto uchvácena a nestalo se u ní to, že by se mi "převoněla". Stále ji dokážu cítit aniž by mi to vadilo a tu vůni zkrátka stále miluji :).

Poznámky: Poměrně dobře se vstřebává. Dá se koupit v drogerii Rossmann, co já vím a stojí kolem 35 Kč.
 
Shrnutí: Tento krém ráda doporučím, už jen kvůli jeho krásné vůni. Pokud milujete vůni kakaa stejně jako já, je tento krém pro vás jako dělaný :). Kvůli faktu, že nehtům vůbec nepomáhá, mu strhávám 1 a půl berušky.





1 comment :

  1. Vůni kakaa zbožňuji! Teď jsem si objednala od ziaji kakaový sprcháč, tak už se nemůžu dočkat:)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...