April 2, 2012

Recenze: Garnier BB Cream.


Hezké odpoledne :)


Tak jsem tu se slibovanou recenzí. 
Moje pleť v zimě hodně trpěla, mrazy mi pleť příšerným způsobem vysušily a i s každodenním peelingem se mi obličej stále loupal a dokážete si představit, jak to vypadalo příšerně.
Teprve teď se mi pleť opět vrací do normálu, není tolik flekatá, ale stejně by potřebovala sjednotit, protže jsem hrozně "barevná". Když jsem vyděla renklamu na BB Cream, tak se mi hned zalíbil, jenže když jsem viděla cenu a zjistila, že má jen dva odstíny, tak mě to odradilo. Jelikož se moji velice bledou až téměř bílou pleť shání makeup naprosto šíleně těžce, opravdu jsem si netroufla si ho koupit a vyhodit 200 Kč do koše.

Ovšem, pak jsem si koupila ELLE a v ní byl vzoreček a právě na světlou pleť. Zajásala jsem, musela jsem ho hned vyzkoušet. Když jsem si trošku nanesla na prst, tak jsem vykulila oči jak je to tmavé, ale když jsem ho rozetřela po celém obličeji pěkně doztracena, tak sláva, vypadalo to přirozeně, ani se mi nedělaly po obličeji fleky :).

Všude jsou teď reklamy na všemožné BB Creamy a různé recenze na blozích, určitě jste si také všimli. Ano, lákalo mě nějaký za příznivou cenu vyzkoušet.
Čtěte více v celém článku :)





Specifikace:  BB Creamy jsou vyrobeny tak, aby zakryly nedostatky pleti, aniž byste vypadali jako voskové figuríny. Měl by na vaší pleti vypadat přirozeně, jako byste žádný make-up neměli. Pleti dodává potřebnou vlhkost, regeneruje vady a zároveň je kryje, sjednocuje tón pleti, jsou založené na přírodní bázi. Jsou vhodné proti stárnutí, akné a pro vyčištění. BB Cream od Garnier navíc chrání pleť před slunečním zářením (SPF 15).

Zatím ho testuji druhý den, ale co můžu doporučit, nedávejte pod něj krém jako pod make-up. Netušila jsem, že je až tak hydratační, nanesla jsem ho na krém a vypadala jsem jako diskokoule, takže tohle opravdu ne!. Navíc, kdo má mastnější pleť nebo hlavně T-zónu, je dobré tyto místa ještě trošku přepudrovat a pak je to ončo :). Na tomto krému se mi líbí, že mám po něm nádherně hladkou pleť, celý den a nerozmazává se, fleky také netvoří a jelikož jsem nesmírně velká bledule, tak vypadám jako kdybych se přirozeně opálila a nevypadám jako kdyby mi bylo špatně, jak mi to lidé, minimálně každý den, říkají.
Zkusím ho někdy použít jako podkladový krém pod make-up a uvidím, co to udělá, třeba už pro mě bude nedokonalý make-up minulostí :). Určitě se o tom pak zmíním, jak to dopadlo a přihodím nějaké to foto :). Krém nemá příliš velkou krycí schopnost jak je tomu na obalu, takže místo make-upu ho nedoporučuji dívkám s více problematickou pletí, protože korektor by to musel hodně jistit.

To je už trošku přehnané, ať žije retuš ;)


Jak vidíte, tak vypadám přirozeně a ne tak bledě a ani to nevypadá jako mek-up :)

1) Po vymáčknutí z tuby
2) Špatně rozetřené
3) Rozetřeno doztracena




       
- sjednocení pleti  
- přirozený vzhled
- vůně
        

- mastná pleť
- cena (200 Kč po slevě)

Poznámka: Až na to, že se mi mastí pleť, tak mu nemám co vytknout. Pokud chcete vypadat přirozeně, určitě po něm sáhněte. Určitě nelituji jeho koupě a možná bych si ho koupila i znovu, protže ta mastnota se dá přebít pudrem :). Jelikož jsem náročná beru mu půl berušky, takže 4 a půl berušky z 5-ti :)




Jaké máte vy zkušenosti s tímto krémem ?

No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...