April 5, 2012

Lak na nehty Essence 05 Sweet as Candy.

Ahojky dnes podruhé :)

V drogerii jsem sháněla světlounkou barvičku na nehty, začala jsem u Essence a v tom mi padla do oka tato. Připomíná mi jahodový koktejl, na který jsem dostala chuť a musela jsem si ho jít udělat, tak jsem vyndala z mrazáku jahody z loňska a dala se do mixování :P.
Kvalita a výdrž jsou u tohoto laku, jako u každého jiného od Essence, dostačující, takže výdrž průměrná, tak asi 3 dny a schne skvěle a to za pár kaček, ale kryje průměrně až tak ve třech vrstvách, protože je to dost světlá barva, ale hodil by se skvěle třeba na francouzskou manikúru jako svrchní lak :).

Na nehtech ho mám už od pondělí, takže už to vypadá strašně, ale chtěla jsem vám ukázat tu barvu. 



Koktejlek :P

2 comments :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...