April 12, 2012

New in.


Příjemné, ale s počasím opravdu nevydařené, pondělí :)

Minulý pátek jsem byla s rodiči nakupovat v nákupním centru City park Jihlava. Nic moc se tam teda sehnat nedá :D. Ale moje oblíbené obchody, jako třeba Gate, Tally Weijl a New Yorker, tam jsou :).
Tentokrát jsem se zaměřila na nová trička, protože za celou zimu jsem nikde nenarazila na slušný kousek, takže jsem měla trošku "absťák".
Taky jsem sháněla černé boty na obsluhu až pojedu v létě na praxe. Jenže to není vůbec lehký úkol. Jak chcete sehnat měkkou, pohodlnou, černou a navíc i trošku hezkou botu pro někoho, kdo má nohu hubenou, kostnatou a ještě na všechny boty citlivou (mám hned puchýře a musím mít zkrátka nejpohodlnější boty, které se nikde sehnat nedají, alespoň ne na mě) nohu. To je prostě nemožné. Navíc mi všechno padá z nohy. Chci nové boty, to je můj top na Wishlistu, hihi, dělám si srandu :D. Takže jsem nic nesehnala :-/.

Nakonec jsem ale ulovila 2 trička, obě z Gate :)
Měli výprodeje, takže všechno levné a bylo si z čeho vybrat :)

Tohle mě stálo každé tričko.






















Ty fotky jsou naprosto otřesné.
Říkám vám, nesvěřujte mojí mamce foťák, dopadne to takhle :D. Neostré + můj výraz netrpělivosti, kdy už se jí konečně podaří domáčknout spoušť.















7 comments :

  1. To zelený ti moc sluší!:-) Fotky nejsou otřesné, povedly se!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. To tílko je úžasné! :)

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. to pásikavé je božské! 8_)

    ReplyDelete
  4. ahoj ahoj, moc pěkná trička to jsou!
    Každá mamka je neschopná fotit, to známe moc dobře!
    Na ostatních postech jsme si všimly,
    že máš nejkrásnější očka! :-)
    Jsme tvé nové fanynky :) Moc se nám na Tvém blogu líbí!!
    Máš to tady moc krásné a útulné!
    Tenhle post (ostatně jako všechny) se Ti moc povedl! :-)
    Budeme moc a moc rády, když se k nám taky přidáš na http://handbagforladies.blogspot.com/ dík předem :-)
    určitě tu nejsme naposledy, sledujééém :-P

    ReplyDelete
  5. Sice to není úplně můj styl, ale sluší ti to :-)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...