January 9, 2020

OHLÉDNUTÍ ZA ROKEM 2019

AHOJKY 💓

Je tu nový rok 2020 .. magické číslo ... a pro nás bude o to magičtější, jelikož budeme mít svatbu, na kterou už se moc těšíme. Teď nám to přijde ještě daleko, ale myslím, že to uteče jako voda. 

Na začátku loňského roku jsem dělala článek s mými cíli na rok 2019 ... no a jak se mi pdoařilo je splnit? Jdeme se tedy podívat na plno fotek, co se dělo v minulém roce...

1. LÉPE JÍST

To se mi myslím podařilo, zařadila jsem více zeleniny a mám jídlo lépe vyvážené. I pitný režim si hlídám a pod 2 litry vody denně nejdu. Ale stále je ještě hodně co zlepšovat.


2. VÍCE SE HÝBAT

I tohle se mi podařilo splnit. Hned na začátku jara jsme hodně pracovali na zahradě, takže jsme se moc nezastavili. Pak tam byly zařazené výlety, procházky, jízdy na kole a občas Orbitrek.

3. JEZDIT NA VÝLETY

To se nám taky podařilo splnit, jen místo Paříže byla dovolená v Bulharsku, kde jsme se i zasnoubili 💒 a máme tak krásné vzpomínky.







4. UDRŽOVAT POŘÁDEK

Tady to má ještě nějaké mezery, ale hodně jsem se zlepšila a snažím se uklízet průběžně a po vaření hned, ať to mám hotové a neleží to tam.

5. ZASE BLOGOVAT

No ... myslím, že jsem se zlepšila ... napsala jsem o tři články více, než předchozí rok 😂. Tak tohle úplně neklaplo.

6. ZVELEBIT ZAHRÁDKU

Zahradě jsem se loni hodně věnovali, takže tohle se mi také podařilo splnit. Skalku jsem vytvořila, dali jsme obrubník kolem květinového záhonu, dali nové cestičky, zasadila jsem nové růže, odklidili jsme kamení, takže vznikl prostor na posezení a mohli jsme si tak vychutnávat super grilovačky 😊 


A JAKÝ BYL VÁŠ ROK 2019? 😇



1 comment :

  1. Ahoj Lucko, krásný článek. Myslím, že vždy se najde něco, co je dobré zlepšit, ale člověk se musí umět pochválit i za to co už zlepšil. Můj rok 2019 je nezapomenutelný - narodila se mi dcera. Jinak miluju tvá videa na YouTube. Baví mě hlavně proto, že jsou obyčejná a zároveň dokonalá. Je to ze života a není tam jen ten vysperkovany život ale každodenní radosti i strasti.
    Určitě pokračuj s natáčením dal. Případně se budu těšit i na tipy na knížky jak jsi se zmínila v posledním vlogu.
    Díky a zůstaň jaká jsi!

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...