December 29, 2019

SAMOOPALOVÁNÍ SE ST. MORIZ

AHOJKY 💗

Zima už je tady a s ní začíná i vyblednutí letního opálení. Já tedy každou zimu vypadám jako ředitelka vápenky a často se mě lidi ptají, jestli mi náhodou není špatně, když jsem tak bledá...klasika :D. Další zlomový okamžik nastává s příchodem jara, kdy už se trošku oteplí a vy tak chcete vytáhnout nějaké kratší kalhoty, no a co si budeme povídat...ty sejratý nohy svítí do dálky :D. Na samoopalování jsem nikdy moc nebyla, jelikož jsem nenašla to pravé, co by mi vyhovovalo a zároveň to vypadalo přirozeně. Tady na blogu už jste mohli vidět pár recenzí na samoopalovací mléka a vždycky to mělo mouchy. Když mi St. Moriz nabídl produkty k vyzkoušení, tak jsem neváhala. Recenzí jsem viděla spousty, ale stejně jsem se pořád bála to vyzkoušet, jestli by to na mě vůbec vypadalo dobře. No a bála jsem se zbytečně.



Vybrala jsem si samoopalovací pěnu v odstínu Medium a k tomu i aplikační rukavici (bez ní byste se neobešli). K tomu mi poslali ještě bezolejové hydratační mléko.

Postup je jednoduchý...den předem se stačí oholit, udělat si peeling a natřít se již zmíněným hydratačním mlékem. Hydratační mléko nádherně voní, připomíná mi to letní mléka na opalování, dobře se roztírá a rychle vstřebává. Pokožku jsem po něm měla úžasně jemnou a skvěle hydratovanou. Druhý den  jsem si ještě pár hodin před aplikací natřela suchá místa (kotníky, kolena, lokty), aby se mi tam pak neudělaly fleky. Aplikace samoopalovací pěny je rychlá. Stačí protřepat, dát jednu pumpičku na rukavici a krouživými pohyby nanést na pokožku. S rukavicí to jde samo. Konečně samoopalovací přípravek, který krásně voní !!! Znáte tu hnusnou ,,vůni", kterou mají obvyklá mléka na samoopalování, u tohohle se bát nemusíte, moc příjemně voní, jakoby po krému :). Dalším bonusem je, že obsahuje bronzer, takže dobře vidíte, kde jste pěnu třeba špatně rozetřeli. Už se nemusíme bát, že budeme vypadat jako dalmatin :D. Když jsem si natřela nohy a ruce, tak jsem už jen rukavicí bez dalšího produktu přetřela nárty, ruce a prsty, aby se to hezky napojilo a nebyl tam nějaký nepěkný přechod. Pěna rychle zaschla, takže jsem se mohla obléct (po aplikaci zvolte tmavé volné oblečení) a nechala jsem působit 4 hodiny. Poté jsem jen opláchla vlažnou vodou a opálení bylo na světě. Barva je krásně přirozená, jako když přijedete od moře, není třeba se bát nějaké oranžády. Odstín Medium je spíše pro velké bledulky, což teď ještě tolik nejsem a na jaře bude dělat určitě větší rozdíl barvy kůže. Nebála bych se ani odstínu Dark :). Aby opálení vydrželo co nejdéle, tak je potřeba každý den mazat hydratačním mlékem bez obsahu oleje. Opálení se vymývá postupně, nikde se mi netvoří fleky a nakonec samo zmizí cca do týdne, což je slušný výsledek a jsem moc spokojená :).





Co vy a samoopalování? :)


No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...