January 10, 2018

PARFÉMY Z LONDÝNA

AHOJKY KRÁSKY 😊


V dnešním článku vám představím stránku www.parfemyzlondyna.cz , která prodává originální parfémy od londýnského výrobce Milton - Lloyd. Co mě zaujalo na první pohled byly rozhodně příznivé ceny, které si můžeme dovolit dát i my běžní smrtelníci. Tato značka se snaží, aby jejich vůně voněly velice podobně, jako vůně známých značek.


Kousek z jejich filozofie: ,,V Milton-Lloyd pracují s esenciálními oleji a jinými příměsi té nejvyšší možné kvality. Zaměřují se, na co možná nejdéle vonící esenciální oleje, v co možná nejvyšší koncentraci. Z těchto surovin poté míchají zkušení odborníci skvělé vůně, aby opakovaně potěšili své věrné zákazníky. V Anglii, je veškerý kosmetický průmysl, včetně výroby parfémů a vonných esencí, přísně regulován a dozorován. Podléhá také nejvyššímu stupni kontroly kvality, zdravotní a alergické nezávadnosti všech použitých látek a produktů. V Milton-Lloyd jsou náležitě pyšní na to, že veškeré jejich vůně jsou vyrobeny pouze a jen v Anglii a splňují tak všechny vysoké standardy."

Když mi tento e-shop nabídl spolupráci, tak mě hned zaujal a myslím, že bych tak mohla dát někomu tip na stránku, kde pořídit příjemné vůně za super ceny.

Při vybírání vůně jsem se bála, že si vyberu něco, co mi nebude vonět. Jen tak něco mi totiž nevoní a jsem hodně vybíravá. Pečlivě jsem tedy pročítala složení všech parfémů, až jsem si nakonec tři vybrala. Naštěstí jsem se trefila, protože jsem si vybírala jen ty kombinace, které mi jsou příjemné. Takže se nemusíte bát, že si dle popisu nevyberete.

Flakón, jak se v jejich filozofii píše, je obyčejný, ale jak se říká, v jednoduchosti je krása. Já osobně nepotřebuji nějaké načančané lahvičky. Zajímá mě, jak to voní. Zaujal mě rozprašovač, který na vás ,,dýchne" to správně množství vůně. Je to něco mezi aplikátorem u klasických vůní a například toho u deodorantu. Stačí jen malé množství a vůni je hned cítit. Hned na poprvé jsem to neodhadla a dala jsem si toho víc a docela jsem se zadusila, jak silná ta vůně byla 😁. Když se dá správné množství, tak jsou vůně moc příjemné a jsou cítit téměř celý den.

A jaké vůně jsem si vybrala?


Voní jako: Daisy - Marc Jacobs

• Typ vůně: květinová a ovocná
• Hlava: jahody a zelené ovoce
• Srdce: fialkové a květinové
• Základ: vanilka a pižmo


Cena: 195 Kč

Když jsem se dočetla, že vyrábí vůně, které jsou velmi podobné těm od známých značek, tak jsem šla hledat na jistotu tuto vůni, kterou se vždy v parfumerii navoním a zajímalo mě, jak bude vonět tato parfemovaná voda. Vůně je ženská, svěží, nasládlá a moc příjemná. Hned po aplikaci je hodně silná, ale postupně zjemní do takové vanilkové vůně.  Hodí se spíše na léto. Vůni rozhodně doporučím.


Voní jako: La Vie Est Belle - Lancome

• Typ vůně: orientální a květinová
• Hlava: poměrančové květy a Iris
• Srdce: květinové a červené ovoce
• Základ: jantarový, dřevnatý a vanilkový


Vůně už není tak svěží jako ta první, ale spíše těžší. Za to mi ale ze všech vůní sedí nejvíce. Je taková správně vyvážená a v čem je vanilka, to já prostě můžu. Vydrží na mě vonět i nejdéle.

Cena: 195 Kč




Voní jako: L Eau  d Issey - Issey Miyake

• Typ vůně: Květinová a mořská
• Hlava: Ovocná a květinová
• Srdce: Aldehycké a kořeněné
• Základ: Dřevnatý a pižmový


Ovoce a květiny, to je moje a to přesně převládá i v této vůni a je skvělá. Tohle je takový zlatý střed mezi těmi dvěma předchozími, lehce svěží a trošku těžší vůně.

Shrnutí: Já jsem s vůněmi moc spokojená a ráda je používám. Za tu cenu to jsou skvělé vůně a můžu je jen doporučit.


No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...