November 5, 2017

DALŠÍ TESTOVÁNÍ S MILVOU

AHOJKY KRÁSKY 💛

Už jsem pořádně vyzkoušela i zbylé produkty, které mi Milva poslala ve spolupráci ke zrecenzování. S Milvou jsem nesmírně spokojená už řadu měsíců a tak jsem se moooc těšila, že zkusím zase nějaké další produkty, než ty mé stálice.

Jelikož jsem koncem minulého roku vysadila HA, abych do sebe neládovala chemii, tak jsem počítala s tím, že si mi objeví akné. S čím jsem ale nepočítala, bylo nadměrné padání vlasů. Byla jsem z toho už dost zoufalá, ve všech účesech jsem vypadala plešatě a prosvítala mi hlava, protože už tak obvykle nemívám nějak extra husté vlasy, takže to padání bylo dost znát. Správná doba na vyzkoušení dalších vlasových produktů od Milvy na podporu růstu vlasů!

Milva mi sice nikdy nepomohla přímo na padání vlasů a taky jsem ji kvůli tomuto ani nechtěla. Chtěla jsem ji vždy k růstu nových vlásků a zrychlení růstu ostatních vlasů bylo už jen bonus. Na to Milva funguje výborně.

A jaké produkty jsem vyzkoušela tentokrát?


ŠAMPON HUMA

Tento šampon jsem začala používat jako první. Používala jsem ho v kombinaci se šamponem Chinin Forte.

Co slibuje? ,,Šampon s léčivým bílým jílem pro vlasy bez objemu. Milva šampon s léčivým bílým jílem je dokonale vyvážený kosmetický přípravek obsahující bílý kaolín. Čistí vlasy a pokožku do hloubky a chrání ji před vznikem lupů, svěděním pokožky hlavy a s tím spojenou ztrátou vlasů. Pravidelné používání šamponu s bílým jílem obnovuje pevnost vlasů, viditelně zvětšuje jejich objem a zabraňuje nadbytečné produkci mazu."

Co splnil? Vlastně splnil vše, co sliboval, což mě potěšilo 😊. Jak mi padaly vlasy, tak jsem měla problém se suchou pokožkou a trochu mě i svědila. Zároveň se mi i rychleji mastily vlasy, asi nějaká hormonální nerovnováha 😁. Tento šampon mi vlasy krásně umyl a vždy po něm byly krásně nadýchané. Po pár použitích zmizelo i svědění hlavy, takže paráda.

Pokud se chcete zbavit lupů a navíc dodat vlasům více objemu, tak zkuste tento šampon.

ŠAMPON CHININ A ŽENŠEN

Tak...svědivé pokožky a ošklivých mastných vlasů jsme se zbavili 😀. Na řadě je vlasy udržet na svém místě. Taky jsem ho používala v kombinaci se šamponem Chinin Forte.

Co slibuje? ,,Šampon s výtažky chininu a ženšenu pro zdravé kořínky vlasů. Synergické působení chininu a ženšenu v tomto šamponu Milva zlepšuje mikrocirkulaci v pokožce hlavy a posiluje vlasové folikuly. Pomáhá udržet kořínky vlasů vitální, zdravé a životaschopné, stimuluje proces regenerace. Obnovuje přirozenou rovnováhu sekrece kožního mazu. Pravidelné používání kombinace chininu a výtažku z ženšenu snižuje vypadávání vlasů a obnovuje přirozený zdravý vzhled vlasů."

Co splnil? Jak jsem psala, že jsem nečekala, že mi Milva pomůže i s vypadáváním vlasů, tak na mě čekalo překvápko. Tento šampon mi opravdu pomohl i s tím padáním. Padání se čím dál víc zpomalovalo, až mi teď nakonec vlasy téměř vůbec nepadají. Dříve jsem tahala při jediném prohrábnutí chuchvalce vlasů a teď mi vypadne tak jeden, za což jsem nesmírně ráda 😊. Nevím, jestli je to opravdu tímto šamponem, ale myslím, že určitě, protože mi vlasy přestaly padat, až když jsem začala používat tento šampon. A navíc ...nově vyrostlé vlásky mi přijdou takové pevnější a konečně mi udělaly i nějaký objem.

MASKA CHININ FORTE

No a nakonec bylo samozřejmě potřeba podpořit i růst nových vlásků.

Co slibuje? ,,Maska na vlasy s obsahem chininu vyšším o 40%! Určená k regeneraci problémových vlasů - vypadávání vlasů, ztráta přirozené vlhkosti, lámavost, lupy. Proniká do pokožky hlavy a do hloubky poškozeného vlasu, efektivně hydratuje, vyživuje a reguluje tvorbu mazu u kořínků. Chrání vlasy před chemickým poškozením. Dodává vlasům elasticitu, lesk, objem a dělá je snadno rozčesatelnými. Netestováno na zvířatech."

Bylo zvláštní si nanášet masku na vlasy až k hlavě. Bála jsem se, že to ze mě udělá mastňáka obecného, ale naštěstí se moje obavy nepotvrdily. Maska má takovou poměrně tekutou konzistenci. I když jí nanesete hodně, tak vám vlasy nezmastí. Vlasy se po ní skvěle rozčesávají a jsou po ní krásně hebké a voňavé. Takže jako výživa je tato maska skvělá 😊

Shrnutí: Všechny produkty, které jsem od Milvy do teď použila byly úžasné a nemůžu si je vynachválit. Opravdu mi zachránily vlásky. Od hlavy už mám tak 5cm nové vlásky, které sice všude trčí a nedrží u hlavy, ale vůbec mi to nevadí, protože konečně nevypadám plešatě. Já Milvu zkrátka musím stále doporučovat dál, protože je to vážně zázrak 💓

No a teď si dáme ještě nejaké srovnávací fotky z doby testování 👇😉


              Sice nemám husté vlasy, ale působí tak, protože díky novým vláskům zvětšily u hlavy objem :)

V tuhle dobu jsem měla vlasy asi úplně nejhorší, byly řídké, zplihlé a bez života.Radši jsem se moc nefotila, protože jsem z toho byla dost zoufalá :-/

Vlasy mi skoro žádné nezbyly :-(

Jupíí, takhle teď u mě vypadají nové vlásky. No co, že všude trčí :)

...A že někdy trčí opravdu hodně :D

No a tohle je aktuální fotka. Už jsem si dokonce udělala i copánek a mám z toho strašnou radost. I drdoly už nedělám ze třech chlupů, takže se konečně zase přestávám stydět se vyfotit :)

A jaké jsou vaše zkušenosti s Milvou? 😊





1 comment :

  1. Mně bohužel vůbec nepomohla a to jsem ji používala nějakých 10 měsíců. Měla jsem různé šampony, vodičku i masku a nic :(

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...