August 16, 2017

MILVA | PLEŤOVÁ VODA MĚSÍČKOVÁ PROTI AKNÉ

AHOJKY KRÁSKY 💕


V dnešním článku vám představím pleťovou vodu, která je přímo určená na akné. Od vysazení HA mám pleť šílenou, stále se mi tvoří pupínky zvlášť v oblasti čela a na bradě. Takže když jsem si ve spolupráci s Milvou měla vybrat nějaké produkty, tak jsem mrkla i do kategorie ,,pleťové vody" a vybrala si tuhle měsíčkovou. A jak tedy obstála?


Co slibuje? ,,Pleťová voda s extraktem léčivého měsíčku lékařského a kyselinou salicylovou pro delikátní péči o suchou či normální problematickou pokožku. 
Každodenní používání zabraňuje zanícení a tvorbě nových nedokonalostí pleti, pomáhá navrátit pleť do jejího přirozeného stavu. 
Aplikuje se kosmetickým vatovým tamponem na problematická místa jedenkrát denně."



Co splnila? Když jsem si tuto vodu vybírala, tak jsem rozhodně nepočítala s tím, že by mi akné vyléčila, jelikož to se mi nikdy nestalo, ani s mastičkami na předpis, že by se mi akné vyléčilo, zvlášť  to hormonální. Chtěla jsem něco, po čem se mi pupínky rychle zahojí. 
Přesně tohle i splnila. Pleťovou vodu nanáším vždy večer nebo po peelingu jako takovou desinfekci, kterou nanáším na problematické oblasti, což je u mě čelo, nos a brada. 
Jelikož obsahuje alkohol, který je v ní i hodně cítit, tak ji nedoporučuji používat na celý obličej, ale jen lokálně nebo přímo na nějaký ten pupínek. 
Když si večer nanesu tuto vodu, tak druhý den už je pupínek téměř pryč. Opravdu pleť krásně vyčistí, takže se pupínky nezanítí.


Kde koupit? https://www.milvacz.cz/milva-pletova-voda-mesickova-proti-akne

Cena: od 199,-


Shrnutí: Tuto vodičku doporučuji všem, které trápí zanícené a bolestivé pupínky, protože je tato vodička dokonale vyčistí a podpoří hojení. Už si bez ní nedokážu představit moji aktuální péči o pleť a určitě si ji pořídím znovu. Používám ji už dva měsíce a nejsem ještě ani v půlce balení, takže vydrží opravdu dlouho.

1 comment :

  1. Také mě teď hodně trápí pupínky, a to už antikoncepci neberu skoro dva roky a už mi dávno není -náct, ale bude mi -cet :-) jen škoda toho alkoholu ve složení, ten není na problematickou pleť zrovna nejlepší...
    All my cosmetics

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...