July 9, 2017

DIY | PŘÍRODNÍ VÝŽIVNÁ ZESVĚTLUJÍCÍ MASKA NA VLASY

AHOJKY KRÁSKY💞



Ve vlogu jste mohli vidět, že jsem zkoušela domácí masku na vlasy. Chtěla jsem si totiž přírodně zesvětlit vlasy nebo alespoň lehce vyšisovat a poté na ně dát světlejší barvu na vlasy, jelikož jsem si je nechtěla ničit chemií. Takže jsem googlila a pinterestovala a našla recept. Maska opravdu vlasy vyšisovala. Určitě nečekejte zázraky hned po prvním použití. 

Já použila masku třikrát a to už jsem viděla nějaké výsledky. Jelikož recept obsahuje skořici, tak vám vlasy zabarví do nádherného odstínu a na sluníčku to vypadá vážně top ☺. Je to jen pro tmavé vlásky. Netuším, jakou neplechu by to udělalo na světlých vlasech.

Další pozitivum je, že vám tato maska vlasy nádherně vyživí. Nikdy jsem je neměla jemnější. A navíc ta vůně?...d o k o n a l á 👍👍.


INGREDIENCE: (množství si odhadněte dle délky vlasů):

• vlažná voda
• med
• skořice
• olivový olej
• sáček nebo koupací čepici

Vše smícháme a rovnoměrně naneseme do délky vlasů (ne k hlavě, protože by vás skořice pálila na pokožce hlavy). Je z toho docela bordel, ale tak co ..pro krásu se musí něco obětovat 😀. Zabalíme si hlavy do igelitové čepice nebo sáčku a ještě obalíme ručníkem. 

Necháme působit několik hodin (čím déle, tím lépe), já to vždy nechala tak 4 hodiny. Poté stačí pořádně opláchnout a budete mít nádherné, voňavé a prosvětlené vlásky ☺.



Snažila jsem se pro vás vyfotit výsledky, ale bohužel to na těch fotkách absolutně nevypadá jako ve skutečnosti. Na fotkách snad ani nevidím rozdíl. No ale jen tak pro zajímavost je sem stejně dám.




2 comments :

  1. Síce málo, ale ten rozdiel je na fotkách vidno - treba tie fotky trošku rozpitvať :D

    ReplyDelete
  2. Já bych zase potřebovala pravý opak. Mám tmavé vlasy a tak bych chtěla odrosty ztmavit, než se odhodlám k barvení a objednám se ke kadeřnici :-)
    All my cosmetics

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...