June 19, 2016

JUVELORA.CZ - INTERNETOVÝ OBCHOD SE ŠPERKY.

AHOJKY KRÁSKY ☺


Dnes vám chci představit internetový obchod, do kterého když ,,vejdete", už nebudete chtít odejít, protože se budete neustále kochat. Je to eshop JUVELORA.CZ, kde najdete nádherné šperky ze stříbra a oceli. Když mě tento eshop oslovil s nabídkou spolupráce ,tak jsem si nejdříve říkala, že to bude jen další obchod s kýčovitými šperky, ale když jsem klikla na odkaz, nestačila jsem se divit, jak nádherné tam mají šperky, žádné kýče, ale vše moderní. Určitě by si tam vybral každý. Když jsem viděla tu nádheru, tak jsem neváhala a spolupráci s nadšením přijala.

Horší bylo, když jsem si měla něco vybrat. Procházela jsem eshop asi hodinu a stále se nemohla rozhodnout, který šperk si vzít. Brala bych totiž všechny :D. Řekla jsem si, že nejvíce asi unosím nějaký pěkný řetízek, protože bez něčeho třpytivého na krku zkrátka nevylezu z domu.... a uběhla další hodina, než jsem si vybrala řetízek :D. 

Nakonec jsem si vybrala nádherný decentní řetízek se dvěma propletenými srdíčky, na kterých jsou krásné lesklé zirkony. Na boku ještě najdete detail dvou propletených kroužků a vzadu je na klasické zapínání. Myslím, že tento řetízek se hodí pro všechny příležitosti a všechny ženy bez ohledu na věk. Je to takový univerzální kousek.

Šperk přišel v nádherném balení. Krabička s růžovou stuhou působí elegantně a pokud ho budete někomu darovat, tak už není potřeba krabičku do ničeho balit, protože sama působí slavnostně.

V krabičce najdete pytlíček se samotným šperkem, hadřík na případné leštění a také dárkovou kartičku, kdyby jste šperk někomu chtěli věnovat.

Pokud nevíte, co za dárek koupit, mamince, sestře, babičce, či kamarádce, tak šperkem určitě nic nezkazíte. Které ženě by neudělal radost nějaký pěkný náhrdelník, prstýnek nebo náramek že? ☺









4 comments :

  1. Ahoj Luci, pěkný článek i šperk. Já moc ráda nakupuji na e-shopu https://sperky-eshop.cz/56-stribrne-nahrdelniky
    Mají tam výběr opravdu veliký a ceny jsou skvělé. Navíc šperky jsou kvalitní. Mám odtud už asi 5 věciček a jsem nadmíru spokojená.

    Měj se krásně. Jana

    ReplyDelete
  2. To balení je přímo dokonalé a samotný šperk je krásný :)

    SweetElis

    ReplyDelete
  3. Krása, a to balení je úplně luxusní! ( Zajímavé, jak velkou váhu člověk vlastně přikládá i tomu obalu ..:D )

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...