June 26, 2016

AVON - PLANET SPA | VYŽIVUJÍCÍ TĚLOVÝ KRÉM S BAMBUCKÝM MÁSLEM.

AHOJKY KRÁSKY ☺


V dnešním článečku se podíváme na jedno tělové mazadlo. Je to tělové bambucké máslo od Avonu, které mě už v katalogu zaujalo svojí neskutečně příjemnou vůní, která mě vcelku dost překvapila. Co se týče krémů od Avonu, tak mi vždy většina přišla až nepříjemně převoněná, ale toto je úžasná vůně, nedráždivá, příjemná a snad asi nejlepší, kterou jsem kdy v podobě tělového mazání měla.

Balení je tak akorát velké, má jednoduchý vzhled, který se mi líbí. Bála jsem se, že to bude strašně hutné a nebude to možné pořádně rozmazat, jako tomu bývá u většiny tělových másel. Proto mě vždy hrozně nebavilo je používat, protože to byl zkrátka boj je rozmazat. Toto máslo je ale naprosto úžasné, není přehnaně hutné, dobře se dá nabrat a v mžiku se vstřebá, což jsou přesně vlastnosti, které jsem vždy u tělových másel hledala a konečně je nějaké splnilo.

Po pár týdnech používání se mi pokožka krásně hydratovala, vždy jsem byla hrozná sušenka, ale teď po tomto másle se mi pokožka krásně vyhladila, zjemnila a dokonce i moje lokty jsou konečně jemné na dotek.

Myslím, že toto máslo rozhodně stojí za vyzkoušení, je zkrátka dokonalé. Už mám i verzi s čokoládou, která je také luxusní, jen je méně tuhé a proto se i lépe roztírá. Je to dokonalost sama ☺






5 comments :

  1. Ahoj Luci, tohle máslo mě hodně láká - škoda jen, že jsi nevyfotila složení tohoto produktu. Jana

    ReplyDelete
  2. Tyhle krémy od Avonu mám moc ráda :)
    BLOND SITE

    ReplyDelete
  3. Tady ten mi vůbec nevoní až mi smrdí teda, hold máme jinačí vůně :)..dala jsem ho mamce a ta zjistila, že vůni bambuckého másla taky nenávidí :D mám to avon care cocoa butter (80 kč) a to tak božsky voní, mám chuť to sníst :D hlavně už ho mám skoro rok, používám ho tď 2x za den a příjde mi, že prostě vůbec neubývá :D :) a navíc fakt krásně hydratuje, rychle se vstřebá a příjde mi, že ta pokožka je pak krásně lesklá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já tu vůni miluju :). Mám ještě kakaovou verzi a ta voní taky úchvatně, myslím, že ta by ti voněla, je to podobné, jako to cocoa butter :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...