September 7, 2015

ZÁHADNÝ LAK OD MAKEUP REVOLUTION.

AHOJKY KRÁSKY :)

Už dlouho tu nebyl lakovací článek a přitom mi laky neustále přibývají, jen vám je zapomínám ukazovat, takže to musím napravit :). 

Dneska vám ukážu lak, který jsem si pořídila v Rossmannu ve stojanu s kosmetikou Makeup Revolution, strašně mě zaujal barvičku, jakou ve svojí sbírce ještě nemám a totálně jsem se do ní zamilovala. Jenže ... přišla jsem domů a jako správná blogerka hledám na lahvičce odstín .... odstín nikde ... tak hledám na stránkách Makeup Revolution .... zajímavé zjištění ...laky v téhle lahvičce jsem tam nikde nenašla :D. Hledala jsem na googlu ... zase nic, takže vám dneska píšu o bezejmeném laku, který neexistuje a je moc pěkný.. nevadí :D. Projížděla jsem alespoň laky, které MR skutečně prodává a nejpodobnější odstín je Lilac Love. 

Moje verze je taková krásná světlounká růžovo-fialová barvička. Štěteček má klasický, pracuje se mi s ním dobře. Schne poměrně rychle. Stačí dvě vrtvy a máte plné krytí. Výdrž je také překvapivě dobrá :).

Máte ještě někdo tuhle verzi laku nebo jen já mám něco spešl ? :D






3 comments :

  1. Tak to je krásná barvička :) ♥

    SweetElis

    ReplyDelete
  2. tady ty nude barvi se mi strašně líbi
    terievans98.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Já ho mám taky! :-D Teda v jiné barvě, ale lahvička je stejná a taky jsem se snažila o tom laku něco najít a nic. Tak by mě vážně zajímalo, co to má jako být.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...