September 26, 2015

RECENZE | I ♥ MAKEUP - BLUSHING HEARTS - PEACHY PINK KISSES

AHOJKY KRÁSKY :)


Dnešní věcičku k recenzování vám snad ani nemusím představovat, myslím, že ji v dnešní době má už snad každý, ale stejně se u ní musím pozastavit, protože za to opravdu stojí, ikdyž je to už taková otřepaná věc. Ano, je to srdíčková tvářenka od I ♥ Makeup. Já bych to za tvářenku určitě nepovažovala, protože jinak bych byla jako diskokoule, když bych to nanesla přes celé tváře. Ale je to naprosto boží rozjasňovač, takže tomu tak i budu říkat. Miluji už jen jeho obal, který je naprosto rozkošný.

Má krásnou přirozenou světlounkou barvu, pro bledulky naprosto perfektní. Nevím, jestli by tmavším typům sedl, ale pro mě je to naprostá bomba. Jsem teď posedlá rozjasňováním, jak se nelesknu, tak nevylezu z baráku :D. A to byly doby, kdy jsem se přesně tomuhle chtěla vyhnout pudrováním. Časy se mění! 

Na lícních kostech, pod obočím, nad rtem nebo ve vnitřním koutku oka vypadá přirozeně a viditelně probudí unavený obličej. Nemá v sobě třpytky, za což jsem ráda, jen krásně a přirozeně odráží světlo. Za mě je to teď naprostý top v mé kosmetické sbírce a nedám bez něj ani ránu. Moc děkuji e-shopu prodavamekosmetiku.cz za to, že mi takhle zpříjemnili život a zaslali mi tento úžasný rozjasňovač :). Můžete ho sehnat za 249 Kč v Rossmannu nebo pokud nemáte tuto drogerii v okolí, tak na stránkách Makeup Revolution nebo třeba na zmiňovaném e-shopu, kde k tomu můžete sehnat i super kosmetiku od E-Style.

Pokud hledáte přirozený rozjasňovač, který vám vydrží věky, doporučím právě tento, protože tuhle věcičku rozhodně potřebujete ve svojí sbírce :)







1 comment :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...