October 6, 2014

Lak na nehty | Loreal Clor Riche - 833 Wasabi Hint.

Ahojky krásky :) ... Tento lak jsem ukořistila snad ještě někdy v Praze, kde jsem byla s Tomem o prázdninách. Zatím jsem vám ho v postu neukazovala a tak nadešel ten čas. Sehnala jsem ho ve slevě, myslím za 30 Kč :). Je to krásná zelená hrášková barva. Lak sám o sobě už tak dobrý není, přišlo mi, že je hrozně tekutý, tak se špatně nanášel, jelikož mi pořád někam ,,utíkal" z nehtu. Nakonec se mi ho povedlo nanést a čekala jsem, až zaschne. Schnutí bylo poměrně rychlé. Výdrž teda nic moc, už druhý den se mi začal loupat, jsou laky, které mi vydrží déle :). Další z této řady už bych asi nechtěla, zůstanu u svým oblíbených Colorama laků :).



3 comments :

  1. Ahojky, nechtěla bys natočit video co je ve tvé kabelce?

    ReplyDelete
  2. mám úplně ten samej lak, ale světlounce fialovej.. :) je fakt že potřebuje 2 vrstvy, ale jsem s ním spokojená.. jediný co mi vadí je asi že jsem kopyto a sama si lakuju nehty hodinu :D a ten zelený taky vypadá pěkně :)

    ReplyDelete
  3. Ahoj, jsi moc krásná! Kdy bude druhý díl seriálů na YouTube? Moc mě to bavilo.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...