October 30, 2014

Halloweenské tutoriály 2014.

Ahojky krásky :) ... Dnes jsem dostříhala poslední Halloweenský tutoriál v tomhle roce a můžu vám do článku dát všechny moje výtvory :). Mně osobně se nejvíce líbí pavoučí žena :).

MRTVÁ NEVĚSTA

Dělat ze sebe mrtvou jsem se naučila při posledním zvonění, kdy jsem ze sebe a kamarádů udělala zombíky. Tentokrát jsem ale chtěla něco jemnějšího a tak je z toho mrtvá nevěsta :).




PAVOUČÍ ŽENA

Dál je tady pavoučí žena. Na tohle dílo jsem docela pyšná, jsem ráda, že se mi to povedlo tak, jak jsem chtěla. Byla to taky docela piplačka, ale myslím, že výsledek za to stál :).




PANENKA ANNABELL

No tohle byl trošku kix, takhle jsem si to vůbec nepředstavovala :D. Ikdyž mi hodně lidí píše, že se mi to povedlo a ať se neshazuju, tak já nechápu, kde vidí, že se mi to povedlo :D. Já se neshazuju, u něčeho se i sama pochválím, že se mi něco povedlo, ale tohle prostě mezi moje pěkné výtvory nepatří. Musela jsem se u toho smát. Ve videu to tolik není vidět, ale ve skutečnosti jsem vážně vypadala jako vrásčitá babča s tunou make-upu :D.



Který z mých totirálů se vám líbí nejvíce? :) Vyzkoušíte nějaký ? :)


3 comments :

  1. tá anabell sa ti podarila! :) si moc zlatááá

    ReplyDelete
  2. Super, příští Halloween snad nějaký vyzkouším!:)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...