September 4, 2014

Swatch | Maybelline Color Whisper - 150 Faint For Fuchsia.

Ahojky krásky :) ... Dneska venku nádherně svítí sluníčko, tak si dáme swatch na úžasně zářivou barvičku , která se ke sluníčku a teplým dnům hodí. Je to rtěnka od Maybelline z řady Color Whisper, která je moje první od této značky a hned jsem se do ní zamilovala :). Rtěnka má krásné růžové balení, snadno přístupné a líbí se mi i tvar rtěnky, který je jednoduchý, ale jak se říká, v jednoduchosti je krása. Rty jsou po ní pěkně hydratované, má takovou krémovější konzistenci a neslévá se do vrásek. Výdrž nic moc, ale na to já u rtěnek nějak nehledím, jelikož nepotřebuji, aby mi rtěnka na rtech vydržela celý den. Je super i třeba místo balzámu. I přes její výraznou barvičku není na rtech nějak šíleně zářivá, působí na nich přirozeně. Stala se teď mojí novou favoritkou :).








2 comments :

  1. Mam odtien 430 a je pravda,ze farby su krasne. Len sa neznesie s balzamom na pery-hrudkovatie. Ale asi vyskusam asi aj tento,co mas ty,vyzera pekne

    ReplyDelete
  2. Je krásny :) veľmi sa páči. Ja mám zopár iných, no veľmi mi na perách nevydržia :-/
    Stronger2gether

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...