September 24, 2014

Recenze | Korektory z drogerie.

Ahojky krásky :)...Dívala jsem se, že se mi v mojí sbírce nahromadily korektory, tak jsem si řekla, že by mohlo být fajn udělat velký článek jen čistě o nich. Korektory, které budu ukazovat se budou určitě hodit pro bledulky, jelikož i já jsem hodně světlá, tak mám od všeho nejsvětlejší odstíny a sedí skvěle :).

Essence - Stay all day Concealer



Cena: 75 Kč

Konzistence: řídký, vodový

Krycí schopnost: téměř nulová

Tento korektor bych rozhodně nedoporučila na nějaké zakrývání pupínků, protože vám je rozhodně nezakryje. Jelikož je to hodně světlý odstín, tak je dobrý tak maximálně jako projasnění pod oči, na to jediné se dá použít. To, že by měl dlouho vydržet také není pravda, pod očima se docela slévá do vrásek. Takže tento korektor rozhodně nedoporučuji. Ikdyž patří mezi nejlevnější, nestojí za to.

Hodnocení: 2/10



NYC - Cover Stick


Cena: 50 Kč

Konzistence: tuhý

Krycí schopnost: lehká až střední

Na to, že nemám vůbec ráda korektory v tyčince, tak tento je můj oblíbený. Používám ho docela často a jsem s ním vcelku spokojená. Pokud moje pleť zrovna nekřičí:,, Akné!", tak na zakrytí kruhů pod očima a nějakých malých začervenání je skvělý. Je hodně tuhý, takže to chce si dát trošku práce s blenděním, ale výsledek je super, jelikož oční okolí krásně prozáří, protože je hodně světlý. Chce to si pod něj dát nějaký krém nebo hydratační make-up, protože rád zvýrazňuje suchá místečka, ale to se dá vychytat. Řekla bych, že je to nejlevnější drogerkový korektor a za tu cenu vůbec není špatný. 

Hodnocení: 5/10



Dermacol - Matt Control Corrector


Cena: 99 Kč

Konzistence: Tuhý, suchý

Krycí schopnost: Lehká až střední

Tohle je případ toho, proč nesnáším korektory v tyčince. Je příšerně tuhý, roztírá se velmi těžce a stejně mi toho moc nezakryje, takže tohle opravdu nechci. I na hydratačním krému zvýrazňuje suchá místa, takže pro ty, co mají suchou pleť rozhodně není. Navíc i nejsvětlejší odstín není moc světlý, je hodně nepřirozeně oranžový, takže nepočítejte s tím, že by vám měl zakrýt kruhy pod očima, spíše naopak. Příjde mi, že trošku i hrudkuje, takže se nedá moc dobře rozetřít. Miluju make-upy od Dermacolu, ale tento korektor se jim trošku víc nepovedl. Za mě určitě ne.

Hodnocení: 2/10 



Maybelline - Affinitone Concealer


Cena: kolem 140 Kč

Konzistence: jemný, krémový

Krycí schopnost: střední až vyšší

Můj nejoblíbenější korektor z drogerie. Je hezky světlý, takže projasní okolí pod očima a zároveň zakryje i kruhy. Poměrně dobře zakryje i hodně červené pupínky. Neslévá se do vrásek ani nezvýrazňuje suchá místa. Prostě za mě top korektor z drogerie.

Hodnocení: 10/10



Rimmel - Match Perfection Concealer


Cena: 129 Kč

Konzistence: jemný, krémový

Krycí schopnost: střední

Skvělý korektor na prozáření očního okolí a zakrytí kruhů pod očima. na nějaké pupínky to moc nebude, ale pleti dodá přirozený lesk a působí pak svěže. Jemná začervená zakryje ale dobře. Trošku se slévá do vrásek, ael s trochou opětovného přepudrování je to ok. Používám ho jen pod oči a jsem s ním nad míru spokojená. jen to balení se mi moc nelíbí, jelikož mě příjde, že je ho tam málo a strašně rychle mi došel a to jsem ho ani nepoužívala tak často a v takovém množství, jako korektor od Maybelline, který mám mnohem déle a stále je ho tam více, než v tomhle. Ale jinak ho jako korektor/rozjasňovač pod oči můžu doporučit.
Hodnocení: 7/10



Astor - Skin Match Concealer Pen


Cena: kolem 180 Kč

Konzistence: jemný, krémový

Krycí schopnost: střední

Tento korektor je asi nejlepší, který jsem kdy pod oči použila, neuvěřitelně prozářil oční okolí a zakryl kruhy pod očima. Na pupínky opět není moc dělaný, spíše jen na nějaké začervenání nebo rozjasnění. Balení je strašné, nemám ho ráda a žádné, tomuto podobné. Navíc ani nevidíte, kolik korektoru ještě zbývá, někdy se mu nechce ven, takže stále kroutíte a kroutíte, až se uráčí něco málo z tyčinky vylézt, no šílené. Je to jeden z těch dražších korektorů a nejdražší, co mám. V poměru cena/množství bych do něj už asi znovu nešla, docela se mu vyrovná levnější od Rimmel.

Hodnocení: 8/10



Alverde - Cream to Powder Concealer


Cena: kolem 100 Kč

Konzistence: krémový, roztékavý

Krycí schopnost: střední

Chtěla jsem ho vyzkoušet místo Catrice Camouflage Cream, jelikož ten u nás nikde neprodávají, dělala jsem na tyto dva korektory i blížší porovnání tady. Tento korektor není špatný, jen mi na něm vadí, že se hodně v teple roztéká. Když se ho snažím prsty nabrat, tak se lehce rozteče a nejde pořádně nabrat, takže v něm musím lovit několikrát, abych naneslap otřebné množství. Docela dobře zakryje jak kruhy pod očima, tak i nějaké pupínky. Slévá se i do vrásek, takže to rozhodně chce přepudrovat. Nemůžu říct, že by byl nějak špatný, ale jsou i lepší korektory.

Hodnocení: 6/10



Catrice - Camouflage Cream


Cena: okolo 75 Kč

Konzistence: tužší

Krycí schopnost: vyšší

Myslím, že ho můžu zařadit mezi nejlépe krycí korektory z drogerie. Jen se obtížněji roztíra, jelikož je hutnější, ale nezvýrazňuje suchá místa a když si s ním člověk pohraje, rozblendí se dobře. Pupínky kryje na jedničku. Tento korektor musím jen doporučit.

Hodnocení: 9/10



Dermacol - Make-up Cover


Cena: 129 Kč

Konzistence: tužší, krémový

Krycí schopnost: nejvyšší

Pokud máte na pleti velké nedostatky, akné atd., tak tento korektor (make-up) zakryje naprosto všechno. Je hodně hutný, takže ho nedoporučuji na celý obličej, jinak budete vypadat jako maska, takže jen pupínky a kruhy pod očima, na to je bezvadný. Mám dva odstíny, jeden tmavší na leté (212) a nejsvětlejší na zimu (208) a jsem spokojená. Vydrží věky, jelikož ho potřebujete jen málinko. Za tu cenu je to nejlepší věcička na zakrytí kde čeho. Kdo nevlastní tento make-up, jako by nežil :).

Hodnocení: 10/10



Jak se vám líbila moje velká recenze na drogerkové korektory ? Vyzkoušíte některý, který nemáte? :) Jaký je podle vás ten nejlepší? :)


17 comments :

  1. Krásny článok, vidno, že si si dala záležať :) Ja osobne s korektormi veľké skúsenosti nemám, i keď som si minule kúpila Camouflage od Catrice a čakala som zázraky, ale mám pocit, že stále mi zaliezajú do vrások:/

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji moc :) no trvalo to dlouho :D no on je hodně tuhý, takže do vrásek zalézat může, zvlášť mastnějším typům pleti :)

      Delete
    2. Ahoj, me dělá catrice mapy :(

      Delete
  2. Ten od dermacolu, ten poslední je super, ale moje pleť ho nechce.. vydrží tak hoďku a pak začne krupičkovat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajo, tak to je škoda, protože je vážně dobrý :)

      Delete
  3. Pekný článok. Mám Catrice Camouflage, Dermacol cover aj Affinitone a ten je podľa mňa naj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo affinitone je mi z nich taky nejsympatičtější, ale když potřebuju pořádné krytí, tak sáhnu po Coveru :)

      Delete
  4. Moc pěkná recenze, dala sis s tím záležet. Doplňující fotky jsou taky fajn. :-) Zatím jsem tedy měla jen ten Dermacol a Maybelline a s tím musím souhlasit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chtěla jsem, aby tam bylo všechno :). Děkuji moc :). Jojo, ty jsou super :)

      Delete
  5. Super článek, já mám nejradši Catrice a Dermacol, když už je na pleti fakt něco, co se jinak překrýt nedá :D Ale i s Maybelline a Rimmelem jsem byla moc spokojená :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak, když už to nic jiného nezakryje, Dermacol vždycky pomůže :D

      Delete
  6. Děkuji za recenzi, je velmi přehledná! Ze všech korektorů co tu testuješ mám pouze Catrice a nejsem moc spokojená, trochu leze do vrásek a odstín by mohl být lepší. Vyzkouším si Affinitone, když říkáš, že je dost světlý. A měla jsem jednou Affinitone make-up a ten byl úplně nejhorší, musela jsem ho vyhodit, tak pozor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsme ráda, že se líbila :). No odstínu jsem se taky bála, ale nakonec je dobrej, když se pořádně rozetře :) je hodně světlý, určitě bude pro bledulky super :) ... make-up od Affinitonu mám už druhý, jsem s ním moc spokojená, tak asi záleží na člověku :)

      Delete
  7. děkuji, jsem ráda, že pomohla :)

    ReplyDelete
  8. Dermacol jsem chtěla už nějakou dobu vyzkoušet, ale do dnes jsem na něj nenarazila. Jde vidět, že sis se článkem dala velkou práci. :)

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...