March 7, 2014

Swatch | Blush Up! - 10 Heat Wave

Ahojky krásky :)...Mám tu pro vás další swatch :). Tentokrát je to tvářenka od Essence z jejich novinek na letošní jaro. Hned jak jsem na jejich stránkách viděla, co chystají, tato tvářenka mi hned padla do oka. Mám ráda růžové tvářenky a oranžovou žádnou nemám a jejich mix už vůbec ne a tato tvářenka má všechny tyto odstíny. Je naprosto nádherná a já jsem z ní unešená. Mají na výběr pouze ze dvou odstínů, tohoto a čistě jen takového ombré růžového. Neváhala jsem a šáhla po tom barevnějším odstínu....Tato tvářenka stojí myslím 100 Kč, ale vemte si, že máte 3 barvy v jednom, takže se to rozhodně vyplatí :). ...Je hodně pigmentovaná (zvlášť teda pro mě jako pro bledulku), takže se s ní musí opatrně, ale to se dá vychytat. I při jen jemném ,,ťupnutí" štetce do tvářenky se vám naere ohromný nános, takže je třeba štětec nejdříve trošku oklepat, než začnete tvářenku nanášet. Barvy jsou opravdu krásné a všechny tři odstíny moc ráda používám :). A teď už se i vy koukněte na tu krásu :).








7 comments :

  1. Vypadá v balení výrazně, ale jinak není :-)

    ReplyDelete
  2. Moc se mi líbí, ale díky té pigmentaci bych měla strach, že to i tak přeženu :D:)

    ReplyDelete
  3. Na první pohled se mi líbí, ale oranžové teď tolik nefandím, tak bych si vybrala tu druhou, co Essence nabízí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    ReplyDelete
  4. No na mě ty barvičky moc nejsou. V létě musím mít tmavě oranžovou (případně radji nic) a teď v zimě zase něco červenějšího, výraznějšího :) Takže pro mě to rozhodně padá :) Ale balení je krásné ;)

    ReplyDelete
  5. mně se tahle tvářenka moc nelíbí, přijde mi, že pigmentace je fakt bídná a i barva je nic moc
    Once Upon a Time

    ReplyDelete
  6. ja som ju zatiaľ nikde nevidela :/ vyzerá pekne :)
    Beauté Caresse

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...