March 10, 2014

Recenze | Dermacol - Juicy & Beauty - Zvláčňující pleťový krém.

Zdravím krásky :)...Ted za poslední dobu jsem přidávala hlavně recenze na make-upy, takže dneska si dáme trošku změnu a budu se zabývat pleťovým krém od Dermacolu. Vše od Dermacolu mi vždy vyhovovalo, hlavně make-upy, ale tento krém je pro mě velkým zklamáním. Více se dozvíte v celém článku :).
Co slibuje? ,,Pleťový krém s fíkovým extraktem a vůní manga pleť osvěžuje a zlepšuje její pružnost. Vitamin E a máslo karité zabraňují poškození pokožky volnými radikály, podporují ochranu pleti před UV zářením a napomáhají regeneraci. Kyselina hyaluronová dokonale hydratuje a vypíná pleť. Pro všechny typy pleti."

Co splnil ? Když jsem ho poprvé testovala ve videu, kde jsem ukazovala, co jsem si objednala ze stránek Dermacolu, tak mi přišel super jak konzistencí, tak i vůní. Jenže po dělším používání pozoruji, že moje pleť a nos trpí. Píší, že tento krém má hydratovat a ještě zlepšovat prušnost pleti. Blobost! Nikdy jsem neměla pleť tak hrozně vysušenou. Při nanášení je krém takový jemný na dotek, dobře se roztírá, jenže pak se vstřebá a pleť se mi po něm hrozně stáhne a připadá mi hrozně vysušená a to i hned po nanesení krému. Jestli to má být to údajné ,,vypnutí pleti", tak ji vypl až nějak moc a je to dost nepříjemné. Vyhovuje mi akorát pod make-up, ale jen nějaký hydratační. Navíc teda nevím, kde vzali tu vůni manga. To ani není vůně, ten krém hrozně smrdí, připomíná mi to žluklou starou rtěnku,což teda nesnáším. Ani jeho barva není příliš vábná na pohled ;). Jediné, co se mi na tomto krému líbí, je jeho balení, které je praktické a zároveň hezké, hlavně to růžové víčko. Nějakých 130 Kč, jsou za tento krém naprosto vyhozené peníze, když nedostante to, co slibují a to, co očekáváte.


Shrnutí: Ani nevím, jestli tento krém vůbec dopoužívám, protože mi absolutně nesedí, třeba to je ale jen můj pocit. Každá máme jinou pleť a každé sedí něco jiného, takže se moje recenze nemusí shodovat s vašimi názory :). Tento krém mě dost zklamal, čekala jsem od něj rozhodně více, jelikož je Dermacol moje oblíbená značka. Abych nebyla úplně zlá, tak dám tomuto krému půl berušky, na víc nemá :).



4 comments :

  1. Musím vpodstatě souhlasit. Měla jsem sice jiný krém z této řady, ale taktéž můžu říct, že to byla totální katastrofa, horší jsem snad neměla :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    ReplyDelete
  2. Taky jsem měla jeden krém od Dermacolu v době mého akné a byl to děs!

    ReplyDelete
  3. Hmm, škoda, krém vyzerá, že má naozaj dobrú konzistenciu, aj to balenie je ok, i keď radšej rpeferujem také s pumpičkou, noo ale krémy od Dermacolu ani mne veľmi nesedia :/

    dawnielicious.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Já mámm ten samý, akorát s jinou vůni a mám to opačně. Mojí pletiasi vyhovije, protože je hydratovaná a hebká. Každý má jinou pleť a jinak citlivou a nemusí tedy vyhovovat všem. Mě se ale osvědčil

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...