March 30, 2013

Video: My Birthday Haul. + 30.3.2013

Ahojky krásky :)

Doufám, že jste se dnes vyspali do růžova a máte dobrou náladu :). Já se mám dnes vcelu fajn, ale teď je mi tu zima, ještě netopíme, brrrr... Taťka dnes z práce dotáhl nějakou vyřazenou židli, kterou mě za úkol dovézt na skládku, ale já mu ji zabavila :D. No co, nic jí nebylo, jen je načuchlákouřem a tak jsem ji šla vytepovat a pak ji ještě přestříkám nějakou voňavkou a bude to OK :). Tahle moje židle je už troušku zoufale oloupaná, zapatlaná od čokolády a vrže :D. Chtěla jsem novou, ale nikdo mi ji nechtěl koupit a ta vyřazená je fajn. Později vám ji vyfotím a v nějakém diary postu přidám, hihi :). proč vyhazovat něco, co se dá ještě dost dobřepoužít, to nechápu :).
Dále mi včera od Zoevy přišly produkty na zrecenzování, ze kterých jsem nadšená. Pokud sledujete můj FB tak už to víte :). Všechny produkty řádně vyzkouším a natočím video recenzi, poté určitě i nějaké to líčení :).

No ale teď už k tomuto postu. Jak jsem psala, měla jsem narozeninovou oslavu, tedy i narozeniny, hihi :D. Dostala jsem spoustu super věciček, za které jsem hrozně ráda a nemůžu si je vynachválit. V tomto videu jsou všechny věci, kromě produktů od e.l.f.u, které jsem chtěla zařadit do samostatného videa. Toto video se mi právě nahrává na YouTube, takže za chvilku se můžete mrknout :).

Tak všem moc děkuji za přání, která jste mi psali na FB a mail :) ♥.





3 comments :

  1. Mám od Tigi spoustu věcí včetně dvou šamponů a jsem s nimi velmi spokojená :) Vůbec se to nedá srovnávat s šampony z drogerie :) A ta vůně ♥

    ReplyDelete
  2. Snad Ti Tigi bude vyhovovat, pro mě to byla tragédie. Opravdu jsem horší šampon neměla :(

    ReplyDelete
  3. Promin zlato ale mám trochu kritiky....Nechci by jsi to brala špatně spíš jako typ ke zlepšení. Blog máš asi jako koníček ale hrozně mě rozčilovalo jak jsi nebyla vůbec připravená... Věčně jsi něco hledala a prohlížela a trvalo to dlouho Co kdyby jsi si před natáčení sepsala pár bodů a informací a pak stačí se tam jen podívat Snad to nebudeš brát zle ;) jinak se mi to líbilo pěkný nápad :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...