March 24, 2013

Barevná typologie: Blond - Typ 1.

Ahojky krásky :)

Říkala jsem si, že tohle by mohly být trošku užitečnější články, takže to bude zase takový seriál. Bude o barevné typologii, tedy o tom, jaké barvy se ke komu hodí. Projela jsem internet a poskládala všechno možné, co mi přišlo důležité :). Dnes se budeme zabývat blondýnkami a to jejich prvním barevným typem. Čím se tento typ vyznačuje ?

Vlasy: Světlá blond
Oči: Šedé, modré, zelené
Pleť: Růžový podtón

Je to spíše jarní typ,  může mít i pihy. Pleť je světlá a snadno se spálí na slunci. Rty mají světlé kontury. Obočí je stejné barvy nebo o jeden odstín světlejší než vlasy. Tento typ by měl volit teplejší odstíny pastelových barev. Zde je paleta barev, které by tomuto typu měly slušet. Každý může nosit všechny barvy, ale ne všechny její odstíny.

Já jsem tento typ a vše na mě  sedí. Opravdu mi nejvíce sednou odstíny modré a fialové :). Doufám, že vás tyto články budou bavit a že vám třeba i něco dají :).

Také jste tento typ ?



2 comments :

  1. akorat vcera jsem premyslela, jake farby mi sednou :) clanek pomohl :))

    ReplyDelete
  2. článek pomohl,a moc!jsem totiž hrozně světlá a teď sem konečně zjistila jaký barvy mi sluší ;) Ale nějaký světlý barvy se k tý mojí světlý pleti moc nehoděj :( :) Jsi skvělá :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...