September 6, 2012

Jak skladuji šperky.

Ahojky :)

Dnes vám chci ukázat, jak nově skladuji svoje nejnošenější šperky. Doteď jsem je měla v obyčejné dárkové krabičce, ve které už jsem se absolutně nevyznala, protože těch náušnic tam bylo příliš. Sháněla jsem něco s přihrádkami, až jsem objevila plastovou krabici na šroubky. Sehnala jsem ji v Tescu za cca 120,-. Hned se ve svých náušnicích mnohem lépe vyznám a mám je seřazené :).

PŘED

PO
Řazení: (od zhora do prava)
1. a 3. - Velké náušnice
2. - Náramky
4. -  Černé n.
5. - Červené n.
6. - Bílé n.
7. - Modré a zelené n.
8.-  Růžové n.
9. - Perličkové n.
10. - Stříbrné n.
11. - N. s kamínky
12. - Nejčastěji nošené řetízky

Zbytek řetízků a přívěšků mám na stojanu na bižuterii :)

Jak skladujete šperky vy ?


With Love your eL.

2 comments :

  1. Wow, máš jich opravdu hodně! :D Vyřešila jsi to na výbornou. Já jsem používala obyčejnou krabičku na led, ale pak mi sestřenka věnovala na Vánoce dřevěný věšák na náušnice, tak jsou pověšené tam. Ale teď jsem začala ujíždět na peckách, už se mi to zase začín hromadit :D. Které nosíš nejraději ty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě se to také stále hromadí :D Nejraději nosím pecky, ale teĎ jsem chtěla změnu, tak jsem začala nakupovat větší náušnice :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...