July 21, 2012

Nákupy znovu a opět.

Zdravím dámy :)

Dnešní post bude o mých dalších nákupech, teď strašně utrácím a jsem na sebe naštvaná, haha. Ve čtvrtek jsem byla nakupovat s mojí kamárdkou ze základky, asi skoro 3 roky jsme se pořádně neviděli, takže bylo fajn si popovídat. Je skvělá a budeme to muset zase někdy zopakovat, jak moc hezky se mi s ní povídá :). 

A teď, co že jsem si koupila ? Orientačně napíšu i ceny :)

Ta mikina ani není značková, ale hrozně se mi líbila. Už dlouho jsem podobnou sháněla :)
Cena: 319 ,-


Tento nármek jsem koupila u vietnamců. Jsem prostě na ulítlé věci :D
Cena: 25,- (prodavač se spletl a měla jsem ho za 15,- :D )

Na tyto dva produkty udělám časem recenzi :)
Cena: D- cca 69,- G: po slevě 59,-

Ano Lucinak si koupila nový kartáček :D
Cena: 69,-

Toto byla akce ve Schleckerovi, rovněž udělám recenzi.
Cena: za oboje 189,- (což je méně než plná cena make-upu, takže se to vyplatilo)



































Takovouhle řasenku jsem už dlouho sháněla s tímhle zahnutým štětečkem :)
Cena: cca 89,-

Dále jsem objevila tento rychleschnoucí svrchní lak, takže taky bude recenze, jsem na něj zvědavá :)
Cena: je vyšší, ale třeba toho nebudu litovat 79,-

Áno, musela jsem si koupit další věcičky na nehty a znovu si zaběhnout pro další barvičky laků od Maybelline, který se mi osvědčil :)
Cena: Laky - 30,-
Třpytky - ty kulaté po 10,- a ty v lahvičkách po 20,-

A tohle jsem dostala jako "dárek" od známé přes mamku :) (krásně voní)
Cenu tedy netuším :)


Líbí se vám nakupovací posty ? :)


With Love your eL.


4 comments :

  1. Korektor Affinitone si nemůžu vynachválit, nedám bez něj ani ránu :) Asi ho miluju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, zatím se zdá být skvělý. Poměrně dobře kryje :)

      Delete
  2. Miluju nakupovací posty ! Měj se krásně

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...