July 5, 2012

5.7.2012

Krásné ráno :)

Doufám, že jste se krásně vyspali do nového dne :). Já tea stále čekám, kdy se začnu budit později než v 7, nehledě na to, kdy jdu spát. Pořád mám návyk z praxí vstávat v 7 a mám v sobě asi nějaký radar, ha :D. Je to hrozně otravné, už asi přes měsíc jsem se pořádně nevyspala :/.

Včera do půl jedné jsem upravovala nafocené fotky a musím říct, že konečně vypadají alespoň trošku podle mých představ, což se ážně často nestává :).
Video o štětcích a paletce mám upravené, teď už je jen renderovat a bude to :). Takže dám renderovat štětce a budud doufát, že to můj počítač zvládne dříve, než za 6 hodin jako posledně. Video má 10 minut a můj počítač si to zkrátka nedává :D.
Nechám ho v klidu a půjdu na těch 6 hodin dělat něco jiného, protož internet mi při ukládání videa nejede, no hrůza.
Tak se zatím mějte a já doufám, že už někdy dnes budu moci toto video přidat :).

Zatím ahoj :)

With Love your eL.

No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...