April 26, 2020

DIY | PŘÍRODNÍ GEL NA VLASY

AHOJKY 💗

Už několikrát jsem se ve vlogu zmiňovala, že zkouším novou techniku na vlasy, díky které jsou vlasy lesklejší, objemnější a tolik se nemastí a navíc jsou vyživenější. Natočila jsem na to i video. Nicméně jsem s ním nebyla spokojená, takže to raději sepíšu sem formou článku a přiložím vám k tomu i fotky 😊.

Narazila jsem na výrobu domácí gelu na vlasy, konkrétně tedy gelu ze lněného semínka. Jeho výroba je naprosto jednoduchá a přitom je to takový zázrak. Lněné semínko vlasy vyživuje, zlepšuje jejich stav a pomáhá předcházet vypadávání vlasů.




PŘÍPRAVA:

Budeme potřebovat:
• 2 lžíce lněných semínek
• 250ml vody

Přivedeme k varu a jakmile začne směs pěnit, tak snížíme teplotu, aby to jen tak mírně probublávalo. Hotový gel poznáme, když se směs začne táhnout (promiňte ten výraz, ale k tomu to jde přirovnat nejlépe .... jako sopel). Poté přecedíme přes cedník nebo punčochu a necháme vychladnout ... a gel je hotový 👍










Konečně jsem našla způsob, jak vlasy nezatěžovat teplem a přitom je budu mít lehce narovnané (jinak mám svoje přirozeně uschlé vlasy krepaté, až vlnité, někdy kudrnaté). Vlasy si umyju běžným způsobem, po vysušení ručníkem do nich nanesu nějaký olejíček nebo uhlazující krém a poté po celé jejich délce, kousek od kořínků (asi 2cm od nich) nanesu vyrobený gel. Pak už jen nechám uschnout. Nelekejte se, vlasy uschnou do zatvrdlých drátů, ale po úplném uschnutí už stačí vlasy promačkat, tak lehce rozlámete vzniklou krustu a pak už jen stačí učesat a krásně lesklé vlasy jsou na světě. Když si vlasy umyju například v neděli, tak do pátku jsou ještě pořád hezké a nejsou nějak mastné, takže za mě super. Vlasy jsou po tomto gelu opravdu mnohem hezčí, lesklejší a nadýchanější, gel totiž působí jako přírodní tužidlo. Určitě můžete gel použít i na kudrnaté vlasy, měl by lépe vytvarovat vlny. Mně ale více vyhovuje ta rovnější varianta.


No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...