January 14, 2019

RECENZE | VLASOVÉ PRODUKTY FREEMAN

AHOJKY KRÁSKY 💗

Koncem minulého roku přišel Brandnooz s limitkou ,,FREEMAN BOX", kde byla spousta produktů právě od této značky.

Z boxíku jsem byla nadšená. Značku Freeman znám hlavně kvůli jejich známým pleťovým maskám, kterých už jsem několik vyzkoušela a vždy jsem s nimi byla spokojená.

V boxíku jsem ale k mému překvapení našla i dva vlasové produkty, které slibovaly super účinky, takže jsem se moc těšila, až je vyzkouším.

A jak dopadly?







1.) FREEMAN 60S PĚNOVÉ TUŽIDLO PRO MAX. OBJEM

Slibuje: Maximální objem vlasů po celý den.

 Už jsem dlouho přemýšlela, že si koupím nové tužidlo, jelikož to moje, které mám, je sice super, ale má strašně nepříjemnou vůni (už bych to ani nenazývala vůní) a tak jsem byla nadšená, že mi v boxíku přišlo i nové tužidlo. Toto tužidlo na rozdíl od toho starého pěkně voní, jemně a nevtíravě a poté ho ani z vlasů necítím, za což jsem ráda. Koukala jsem jako blázen, jak skvěle vlasy natuží a jsou krásně tvárné a drží tak do dalšího umytí a mají super objem. Stačí jen malé množství a i to vystačí, aby vlasy dobře natužilo (byla jsem zvyklá na velké množství tužidla a tak jsem po větším množství tohoto měla hodně slepené vlasy, takže stačí opravdu málo). Za mě naprosto skvělé tužidlo a klidně si ho koupím znovu. Nevím, jestli se dá sehnat i v drogerii, ale kdyby ne, tak jsem ho objevila TADY

2.)FREEMAN PAPAYA STYLING KRÉM HLADKÉ VLASY

Slibuje: Zanechává vlasy sametově hladké a nadýchané, oživuje unavené a hydratuje poničené vlasy. Má antistatické účinky aniž by vlasy zatěžoval, usnadňuje jejich rozčesávání. Neobsahuje alkohol. Bezpečný pro barvené vlasy.

S příchodem každé zimy bojuji s elektrizováním vlasů, úplně to nesnáším, když jsem si vždy sundala čepici a vypadala jsem jako racochejl pod elektrickým proudem 😀. Nikdy mi na to nic nepomohlo až do teď. Konečně něco, co funguje. Pokud máte jemné vlasy, tohle bude vaše záchrana. Tento krém vlasy krásně uhladí a jakoby obalí (aniž by je zatížil a zmastil) a elektrizování nebo krepatění vlasů je fuč, prostě zázrak. Nádherně voní. Zároveň po něm dobře drží i účesy, například copy a drdoly, aniž by vám všude trčely vlásky do stran. Už ho při foukání nedám z ruky. Zkusila jsem ho použít i při normálním schnutí bez fénu a taky super a lokny pak krásně držely tvar. Doporučuji 👍. Seženete TADY

Ještě máme hodně pleťových produktů k vyzkoušení od této značky, takže až je pořádně testnu, tak vám sem taky hodím nějakou recenzi 😊

VYZKOUŠELI JSTE NĚKTERÝ Z TĚCHTO PRODUKTŮ?




No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...