April 10, 2017

ŘASENKY TREND IT UP

AHOJKY KRÁSKY 😊

V dnešním článku vám ukážu dvě řasenky, bez kterých teď nedám ani ránu. Jsou od relativně nové značky drogerie DM, Trend It Up, kterou jsem si teď hodně oblíbila a ještě jsem od nich nevyzkoušela něco, co by mi nevyhovovalo. Obě řasenky jsou super, jen je každá dobrá na něco jiného.

EYEDORABLE MASCARA | FALSE LASHES



Tuto jsem měla možnost vyzkoušet jako první. Má zúžený katáček, takže se s ní skvěle dostanete do vnitřního koutku oka a suprově se s ní nanáší řasenka i na spodní řasy. Tato řasenka vám řasy krásně pročeše a hlavně zahustí. Opravdu udělá takový ten efekt umělých řas, ale v decentní podobě. Během dne neopadává pod oči a nijak se nedrolí.




POP LASHES



Tato řasenka vám pro změnu řasy krásně pročeše, prodlouží a natočí. Hůře se s ní pracuje na spodních řasách,ale s tím se dá poradit. Také se nedrolí, ani neopadává pod oči.



 Obě řasenky moc doporučuji, jsou vážně super a určitě zkusím i další od této značky ☺



2 comments :

  1. Tu první mám a musím souhlasit, s žádnou jsem neměla tak pěkný řasy:) za tu cenu super věc :) .. Druhá vypadá taky dobře, musím vyzkoušet :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...