November 13, 2016

RECENZE | MILVA


AHOJKY KRÁSKY ☺


Dneska se s vámi podělím o takový malý zázrak na vlasy. Donedávna jsem značku Milva znala jen z vyskakujících reklam na FB a já jim nikdy nevěnovala pozornost. Když se mi reklama zobrazovala téměř každý den, tak mi to nedalo a koukla jsem se na jejich FB stránky a samozřejmě mě zaujaly fotky vlasů před a po používání Milvy. Rozdíly v délce byly neuvěřitelné. Začala jsem si tedy číst recenze a většinou byly kladné. Říkala jsem si, že takové produkty musí stát tolik, když vlastně fungují ... no a mile mě překvapilo, že ceny jsou víc, než příznivé. No co, nestojí tolik a tak jsem se rozhodla, že si něco pořídím, alespoň by mě neštvalo, kdyby mi produkty nevyhovovaly, když stojí tak málo. Nejdříve jsem si objednala jen chininový šampon a vodičku na růst vlasů, jelikož už jsem opravdu byla zoufalá ze svých řídkých vlasů, které docela padaly a ještě chvilička a byla jsem plešatá. Později k tomu přibyl ještě chininový šampon forte a repair šampon. No a jak jsem s nimi byla spokojená?



CHININ ŠAMPON

Už po dvouch až třech týdnem používání jsem si ve vlasech začala všímat takového malého ježečka .. začínaly mi růst nové vlásky, čehož jsem přesně chtěla dosáhnout. Šamponu stačí nanést málo. Na první použití nepění, ale napodruhé už ano. Má nádhernou šeříkovou vůni, kterou jsem si zamilovala. Hodně lidí si ztěžuje, že po něm mají vlasy jako chemlon. Ano, ono je to svým způsobem pravda, nemá v sobě silikony a tak si vlasy musí zvyknout. Po měsíci už to nebylo tak hrozné. Hlavně je důležité s tímto šamponem používat kondicionery a masky, aby vlasy nebyly a hlavně nevypadaly vysušeně.


CHININ ŠAMPON FORTE

Až s tímto šamponem začaly vlasy růst rychlostí blesku, snad mi i přišly každým dnem delší a delší, takže jsem klasický chininový šampon odložila a držela se tohoto. Delší vlasy jsem zrovna nepotřebovala, ale nových vlásků stále přibývalo. Teď mi vlasy konečně dorostly do normální délky, abych mohla mít ofinu i zbytek vlasů ve stejné rovině po ustřižení. Konečně jsem z vlasů nadšená, i z tohoto stříhu :).


CHININ - VODIČKA NA VLASY

Nevím, zda má nějaký účiněk, ale určitě ano a používám ji zároveň s šamponem. Vždy ho po mytí vlasů nastříkám a vmasíruji do pokožky hlavy. Každopádně se jejím používán vlasy ještě rychleji rozrostly. Vodička nemá žádnou vůni.


REPAIR ŠAMPON

Ze začátku jsem žádný rozdíl neviděla, ale po delším používání začaly být vlasy krásně jemné a hlavně lesklé. Také má moc příjemnou vůni.


Jak vidíte, vlasy jsem před Milvou měla neuveřitelně zničené, řídké a hlavně takové oškubané. Milva dala mým vláskům objem a lesk :).


Tady je asi nejvíce vidět, jak moc mi vlasy vyrostly. Nikdy mi vlasy nerostly tak rychle, neustále jsem měla odrosty.

S Milvou jsem byla neskutečně spokojená, tedy stále jsem, pořád ji mám při ruce. Jen jsem ji teď na nějakou dobu ,,vysadila" aby si na ni vlasy příliš nenavykly a tak zatím používám jiné vlasové produkty. Myslím, že vlasy už si zase trošku odpočinuly za dobu nepoužívání a tak se k ní zase hodně brzy vrátím, protože mi teď po létě začaly strašně padat vlasy, tak to chce zase vypěstovat nové :)

Pokud potřebujete buď růst nových vlasů nebo chcete jen popohnat jejich růst, tak vám tyhle produkty vřele doporučuji, vážně mi zachránily vlasy a jsou a asi už vždycky budou mým svatým grálem ♥.

Určitě se chystám vyzkoušet jejich novinku chinin a avokádo a určitě i sprej forte :)


6 comments :

  1. O Milvě jsem se dozvěděla až díky tvým vlogům a musím uznat, že ta změna je vážně neskutečná! :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Už přes léto jsem měla klasický chinin a vodičku, ale to jsem tomu moc s pravidelností nedala. Co začal semestr, používám Milvu pokaždé. Bohužel jsem si změny nevšimla, možná mi trochu zarostly kouty, ale spíš si to jen namlouvám. Momentálně mám to avokádo a nevidím rozdíl. Ještě mám forte vodu, další balení klasického chininu a ženšen, tak mám zásoby ještě aspoň na půl roku a doufám, že se stane zázrak :D

    ReplyDelete
  3. Milvu kozmeitku som žu chcela veľmi veľakrát vyskuušať a vždy ma to nejak obišlo ale vždy ked vidím tieto premeny romzýšlam že si to idem naozaj kupiť už :))

    Tammybeaty

    ReplyDelete
  4. Tento šampón sa mi už tiež dostal do rúk a aj keď som si prv musela zvyknúť že nepení ako normálny šampón tak vlasy po ňom boli krásne a zdravé a pekne voňali haha :D
    Ivana xx

    ReplyDelete
  5. ahoj chci se zeptat, když má přítel kouty, myslíš že mu to pomůže ? Jsem kadeřnice a tak si myslím že ne ale pokud ti zázračně začali růst nový podrustky tak mu to koupím k vánocům, samozřejmě já ho ozkouším určitě !:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :). Právě, že mi začaly růst nové vlásky i v těch koutech, kde jsem předtím moc vlásků neměla, takže to může zkusit, třeba mu to pomůže jako mně :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...