August 28, 2016

HEMPZ | HYDRATAČNÍ ŠAMPON A KONDICIONER.


AHOJKY KRÁSKY ☺

Dnešní článek bude o dvou produktech na vlasy ... šamponu a kondicioneru. Značka Hempz mi nabídla spolupráci a já ji ráda přijala, když jsem si o značce něco přečetla také proto, že jsem chtěla zase zkusit něco nového.

Kosmetika Hempz funguje od roku 2002 a zákládá se na tom, že používá 100% čistý přírodní konopný olej, který přispívá ke zdravé pokožce. Olej obsahuje přírodní proteiny, vitamíny, antioxidanty a další. Celkově ve svých produktech používají přírodní extrakty. Převážná většina výrobků neobsahuje parabeny a sulfáty. Tato kosmetika je 100% veganská a netestuje se na zvířatech.

Značka mě velmi zaujala, protože jsem nic podobného nezkoušela. To, že je kosmetika veganská je také docela znát na ceně, je o dost dražší, než kosmetika, kterou si obvykle kupuji.


SET NA SUCHÉ VLASY

Tento set je určen pro suché vlasy a suchou pokožku hlavy.

Co mají splňovat? ,,Intenzivně vyhlazuje, zjemňuje a hydratuje jak pokožku hlavy, tak samotné vlasy. Chrání vlasy proti tepelnému poškození a UV záření a zároveň udržuje barevnou stálost vlasů."

Co splňují? Tato kosmetika má moc pěkné obaly, to je asi první, co mě zaujalo už na první pohled. Na první pohled ano, ale z hlediska praktičnosti už to taková sláva není. U šamponu to takový problém není, protože je tekutější, ale u kondicioneru je to vždy velký a dlouhý boj, abych ho z lahvičky vydolovala. Opravdu mě nebaví při každém mytí vlasů zběsile třepat lahvičkou, abych z ni vytlačila alespoň trošku produktu. Oba produkty krásně voní, připomíná mi to něco jako žvýkačku a je to moc příjemná vůně.

Šamponu stačí troška a hned krásně pění a vlasy jsou po něm nadýchané a pěkně jemné, lesklé a nemastí se tak rychle. Šampon je opravdu skvělý a můžu ho doporučit.

Kondicioner mě už ale tolik neoslovil. Ze začátku po něm byly vlasy jemné a lesklé, ale postupem času začaly vypadat víc a víc suše a roztřepeně, což by asi hydratační kondicioner dělat neměl. Čekala jsem od něj více zázraků, ale nakonec nadělal spíše neplechu.



Podle mě se vlastnostmi vyrovnají i mnohem levnější vlasové kosmetice, i když si ji každý chválí. Pokud ale chcete veganskou kosmetiku, tak šampon ráda doporučím, ten byl opravdu dobrý, jen škoda toho kondicioneru a byla by to úžasná řada. Je možné, že zrovna mým vlasům nesedl a mnoha dalším bude třeba vyhovovat. To si ale asi musí každý vyzkoušet sám ☺


1 comment :

  1. Díky za tuhle recenzi :) Na značku jsem všude četla jen chválu a jsem ráda i za nějakou tu kritiku :) Mám v plánu zkusit masku z téhle řady, ale kvůli ceně ještě váhám.

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...