April 2, 2016

BALÍČEK Z NANINAILS.CZ

AHOJKY KRÁSKY :)


Jsem tu pro vás s dalším článkem a světe div se, zase rozbalujeme :D. Kdo jste viděl moje video o gel lacích od Sally Hansen, tak víte, že jsem říkala, že se chci kouknout po nějakých levnějších, protože se mi každé tři měsíce nechce dávat šest stovek za laky na nehty a tak jsem brouzdala a nakonec našla stránku, kde mají tyto gel laky levné. Nakonec jsem si vybrala úplně nejjednodušší řešení a vybrala jsem si gel lak 2v1 base coat a top coat. Říkala jsem si, že kdyby mi náhodou nevyhovoval, tak mě těch 94 Kč nebude tolik mrzet. 

Už jsem chtěla kliknout na dokončit objednávku, ale pak jsem jsem se náhodou podívala do jejich menu vlevo a koukala, že mají i nějaké ozdůbky na nehty (předtím jsem tomu nevěnovala pozornost, protože jsem šla hlavně po gel laku) a tak jsem se hned šla mrknout a nějaké vybrala. Nejvíce mě zaujaly krásné vodolepky s motivem motýlků (už podle mého loga a vůbec všech různých nápisů poznáte, že ty motýlky mám prostě tak nějak všude ☺), takže půjdu hezky se ,,značkou mého blogu". No a čím nic nezkazíte? ... Krásnýma kamínkama. Vybrala jsem si ještě pěknou karuselku s různými velikostmi stříbrných kamínků, které zkrátka půjdou ke všemu. A víte co ještě? ... Stála jen 49 Kč ... Jakože vážně? To je bezvadná cena na to, že je tam těch kamínků opravdu hodně ☺.

A já jsem paní nedočkavá a rozhodně moc dlouho nevydržím hned nezkusit nově pořízené věcičky. Jdeme tvořit ☺... Opět jsem použila krásný nude lak od Rimmel, který jsem si hned po prvním použití zamilovala. pak už jen dozdobit prsteníček kamínkama, ukazováček motýlkem a máme hotovo. Mám ráda jen takovouhle jednoduchou manikúru ☺.

E-shop naninails.cz je super, seženete tam na nehty téměř vše, hlavně na gelové nehty, modeláž nehtů, výživu, ozdoby a další vymoženosti. V úterý jsem objednala a ve čtvrtek jsem balíček měla, takže žádné zdlouhavé čekání. Uvidíme, jak dlouho mi gel lak vydrží na nehtech. Pokud bude výdrž dobrá, tak neváhám objednat znovu☺.










3 comments :

  1. Aho Lonnie, nehty máš skvostné, opravdu pecka. Takové kamínky akorát různého tvaru (srdíčka, hvězdičky, puntíky atd) mám z ebay za 20 kč a jsou tam zlaté i stříbrné varianty :)
    http://timewithjanii.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Ahoj Luci. Chtela bych se zeptat jak dlouho ti na nehtech vydrzi gel lak sally hanson? Normalni lak se mi uz druhy den loupe tak uvazuju nad gel lakem. Dekuju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sally Hansen mi na nehtech vydrží týden, teda vydržel by i dýl, ale u kůžiček už mi to odrůstá a nevypadá to dobře :). Mám stejný problém, že druhý den by se mi normální lak už loupal, takže Sally laky mě zachránily :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...