June 27, 2015

Recenze | Astor - Seduction Codes řasenky.

Ahojky krásky :) ... Dnes mám pro vás porovnání dvou řasenek od Astoru, konkrétně Seduction Codes č. 1 a č. 2. Nikdy jsem od Astoru nic neměla a tak jsem si řekla, že bych mohla něco vyzkoušet. Když jsem viděla kartáčky těchto řasenek, tak jsem si hned říkala, že ty mi mi vyhovovat nebudou, jelikože jsem byla zvyklá na silikonové kartáčky, které navíc byly hubené. Tyto se od mých ovyklých řasenek hodně lišily. Byly v tu dobu zrovna v akci 1+1, takže jsem si je vzala, abych je vyzkoušela. No a jak uspěly?  :)



Na první pohled mají obě dvě nádherné obaly, které působí takovým luxusním dojmem. Líbí se mi detail jakési krajky a mašličky, které jsou krásné. Teď je ale rozeberu jednu po druhé :)

N°1 Volume & Definition


Kartáček této řasenky má tvar přesýpacích hodin. Má klasické štětinky, které jsou umístěny dál od sebe. Nesnáším takové ty mokré řasenky, tahle taková naštěstí není. Má takovou hustší texturu, což mám ráda, protože řasy pěkně obalí. Celý den na řasách vydrží a nedrolí se pod oči. Pokud si tuhle řasenku pořídíte za účelem získat objem řas, tak pravděpodobně budete zklamané, jelikož mi příjde, že řasy spíše prodlouží, než zahustí. trochu je i slepuje a naopak spíše vytvoří dojem, že máte málo řas a to se mi moc nelíbí. Ráda ji ale používám na spodní řasy, protože se tvar kartáčku krásně přizpůsobí linii spodních řas. Nevím, jestli bych ji doporučila, asi bych si ji už znovu nekoupila, zase tolik mi nevyhovuje a jen kvůli psodním řasám bych si ji asi nepořizovala. V drogerii určitě najdete lepší řasenky, než je tato :).


BEZ ŘASENKY

JEDNA VRSTVA

DVĚ VRSTVY


N°2 Volume & Curve


Tato řasenka má kartáček hodně veliký, zahnutý a hustý s klasickými štětinami. Bála jsem se, že se mi s ním bude špatně pracovat, když je tak veliký, ale naopak, krásně se dostaně ke všem řasám. Tím, že je hustý obalí každou řasu, neslepuje je, prodlouží a natočí. Tuto řasenku jsem si zamilovala, moc hezky na řasách vypadá a vytvoří dojem umělých řas, což se asi nemusí všem líbit, ale já to mám ráda a bez drolení vydrží celý den :). Na spodní řasy mi tolik nevyhovuje, protože je kartáčk moc veliký a tak mám vetšinou spodní řasy trochu popatlané, takže tam to chce víc opatrnosti. Tohle je ale řasenka, kterou vám můžu vřele doporučit a ráda si ji i koupím znovu.


BEZ ŘASENKY

JEDNA VRSTVA


DVĚ VRSTVY


Tak už znáte moji favoritku. Máte nějakou z těchto řasenek? Jaké jsou vaše zkušenosti? :)

FOTO JEŠTĚ PRO SROVNÁNÍ



2 comments :

  1. Moc pěkný článek, pěkná recenze. Na řasenky se ráda podívám.
    Ale ty máš moc krásné řasy, takže si myslím, vytvořit dlouhé řasy, které mají objem není pro tebe žádný problém. :-))
    Zvu tě k mé soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    ReplyDelete
  2. Máš naprosto úžasné řasy! I bez řasenky vypadají skvěle. :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...