August 18, 2014

Recenze | Nivea - WASH OFF effective cleansing gel.

Ahojky krásky :)... Dnešní recenze bude na mycí gel od Nivei, který mám už nějaký ten pátek, mám pocit, že už tak od předloňských Vánoc, haha :). Až teď jsem si ale vzpomněla, že jsem na něj nedělala recenzi, a že už jsem ho mělah odně otestovaný. Jaký tedy je ? :)

Co slibuje? ,,Jemný čistící gel Wash Off obohacený o aktivní výtažky z magnolie nabízí 2 účinky v balení: 1. Účinně čistí a odstraňuje nečistoty, kožní maz a make-up, aniž by pleť vysušoval. 2. Pomáhá předcházet nečistotám a zanechává pleť čistou, osvěženou a vláčnou."

Co splnil? Co to tam naslibovali za nesmysly? Že nevysušuje? Prd leda, po tomto gelu jsem vždycky scrvklá jak preclík. Ano, make-up to odstraní, ale ne tak dobře, jako jiné gelové ,,věcičky" které jsem po něm vyzkoušela (viz video). Jeho parfemace je tak silná, že to je až nepříjemné, hrozně to dusí a pokud se s tímhle jdete odličovat večer, totálně ospalí, tohle vás zaručeně probere ;). Pění dobře, ale co mi vadí je, že na pleti nepříjemně pálí, toho jsem si ale všimla až teď, kdy jsem už měla možnost porovnat ho s jinými mycími gely. Prostě hodně nepříjemně pálí a nevím z jakého důvodu. No zkrátka není to žádná sláva a už bych si ho nikdy nekoupila a to ani za tu necelou stovku ;).


Shrnutí: No hrůza nad hrůzu, hodně nepříjemný mycí gel ve všech směrech. Tolik make-upu po dočištění pleti mi na tamponku většinou nezůstává. Tak nejen, že je naprd s vůni a dalšími věcmi, ale i mycími schopnostmi, takže mu dám alespoň půl berušky, protože je  mi blbé mu nedát nic ;).




1 comment :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...