May 29, 2014

Lak na nehty | Rimmel 60 Seconds - 203 Lose Your Lingerie.

Ahojky krásky :) ... Našla jsem si nového oblíbence. Už jsem na něj měla dlouho počíháno a čekala jsem jen na nějakou slevu a hele, v Rossmannu je teď na něj sleva, takže jsem ho sehnala za 36 Kč. Tento lak je z kolekce Rita Ora, takže mi přibyl druhý do sbírky. Je to nádherná světlounce růžová barvička. Nikdy jsem nemohla najít světlý lak této barvy, aby kryl plně už v jedné nebo dvou vrstvách. Konečně jsem ho našla. Stačila by i jedna vrstva a kryl by plně, ale ráda si vždy dám dvě. Lak poměrně rychle schne a je docela hutný, takže se špatněji nanáší. Bojím se, že díky jeho hutnosti i rychleji vyschne. Výdrž teda nic moc, druhý den se mi začínal už pomalu loupat, ale dělají mi to všechny světlé laky, nevím, čím to je :). Jinak ta barvička je naprosto úchvatná, no posuďte sami :).


Omlouvám se za kvalitu fotek, vždycky lak potřebuji vyfotit ten den lakování, jinak pak fotím oloupané nehty a zrovna byla venku tma kvůli bouřce :)




6 comments :

  1. Moc hezká barva :) z téhle kolekce ještě nemám žádný lak :)

    ReplyDelete
  2. mám bílý a jak píšeš, houstne a houstne =(

    Loveliness By Tess

    ReplyDelete
  3. Tento mám tiež je to fakt krásna farba...kúpila som si ho ako náhradu za Orly-Kiss the bride :D

    ReplyDelete
  4. Tahle limitka je vážně úžasná, sama tento odstín vlastním a jsem s ním moc spokojená :-)).
    Glamour and beauty

    ReplyDelete
  5. O tejto novinke som už počula.A už si ten nie aký ten lak od Rimelu musím zaobstarať.
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...