April 7, 2014

Jak využít krabičku od kapesníčků.

Ahojky krásky :)...Dneska mi došly kapesníčky v té pěkné krabičce s růžičkama. Chtěla jsem si ji nechat a tak jsem si ji postavila na poličku, ale zdála se mi taková chudá, a tak mě napadlo, že bych mohla zužitkovat usušené růže od Toma :). Listy růží bylyy takové až moc zkrocené, jak uschly, takže jsem ulomila jen jejich hlavička a ty vsadila do krabičky, ještě jsem přidala nějaké ozdobné mini bílé kvítky a dílo bylo hotovo :). Moc se mi to líbí a myslím, že je to dobrý nápad, jak využít pěknou krabičku od kapesníčků :).






2 comments :

  1. Wow, opravdu senzační nápad, nechám se inspirovat :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...