January 6, 2014

Recenze | Nový make-up Rimmel Stay Matte aneb jak jsem se opět stala oranžádou.

Ahojky krásky :)...Jsem tu s prvním příspěvkem v roce 2014 :). Dnes se podíváme na kloub novéme make-upu od Rimmel, který jsem moc chtěla vyzkoušet a měla jsem to štěstí, že moje čtenářka Katka mi jeden vzoreček tohoto make-upu poslala :). 

Co slibuje ? Píší jen, že má matovat :).

Co splnil ? Make-up má takovou krémovou tužší konzistenci, je hodne hutný. Bohužel mám zase na testování špatný dostín a to hodně, zase je to příšerně oranžové, ale k testování to posloužilo i tak :). Make-up se dobře roztírá do ztracena a neflekatí (dokonce i s tím tmavým tmavým odstínem). Kryvost je velmi dobrá, až předčila moje očekávání, skvěle zakryje pupínky i kdejaké fleky na obličeji. Je opravdu matný a ani po několika hodinách bez pudru jsem se stále neleskla, jen už make-up začínal zalézat do vrásek, ale to mu odpouštím.Parfemaci už si moc nepamatuji, myslím, že to bylo jen jemně parfemované, ne-li vůbec ;). Co mě ale docela rozesmálo je to, že mi make-up na pleti opět zoxidoval a já byla ještě oranžovější, než před tím, moje rodiče naznali, že vypadám jako bych měla žloutenku :D. Takže nevím, jestli by mi tohle udělal i světlý odstín, který by mi seděl, pokud teda mají vícero odstínu na výběr ;).


PŘED

PO NANESENÍ


 PO PÁR HODINÁCH VÍTEJ ORANŽÁDO :D


Shrnutí: Až na ten odstín, ale to není chyba make-upu, je to skvělý produkt, který si asi pořídím, až bude venku tepleji a já nebudu mít tak suchou pleť, ná léto bude perfektní :). Líbí se mi hlavně, jak dobře kryje, dávám mu tedy čtyři a půl berušky z pěti :).


Vyzkoušely jste tento make-up ? :)


3 comments :

  1. Mám nejsvětlejší odstín a jsem s ním spokojená. Je spíš do šeda, takže žádná oranžáda se nekoná, na pleti mi neoxiduje. Vzorečky mám taky doma a jak na to tak koukám, tak snad je ani nebudu otevírat.

    ReplyDelete
  2. Ja mám tento make-up odtieň 100 Ivory a som s ním veľmi spokojná :)

    ReplyDelete
  3. Tento make-up je môj favorit, aj používam aj iné, zento mám v taštičke prvej pomoci. Používam odtieň 100 Ivory (myslím že svetlejší odtieň už ani neni) a som velmi spokojná a to som strašná bledula :D
    Gold Phoenix

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...