November 5, 2013

NailArt | Pretty in Pink.

Ahojky krásky :)

Už tu dlouho nebyly žádné nehty a že jich mám v zásobě hodně :). Na podzim mám ráda jednoduché, nejlépe jednobarevné nehty, takže tento typ ,,nailartů" je u mě teď nejčastější :). Použila jsem jediné dva laky, když nepočítám podkladový lak a nadlak, které jsou pro mě samozřejmostí. První lakem, tedy růžovým je Colorama v odstínu 262 a druhý, jen čístě třpytkatý a nyní i můj nejoblíbenější lak, který používám snad přes všechno je Flormar v odstínu 393.





3 comments :

  1. Kombinace není špatná, ale příště si aspoň odlakuj přebytky laku co máš na kůžičce kolem nehtu, působí to odfláknutě :\ :(

    ReplyDelete
  2. Přesně, v jednoduchosti je krása, taky mám ráda takový "nailarty" :-)

    Zvu Tě na Giveaway, pokud máš zájem, mrkni se :-)
    http://ms-janik.blogspot.cz/2013/11/giveaway.html

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...