September 12, 2013

Lak na nehty | Essence Nail Art Special Topper - 10 glorious aquarius.

Ahojky krásky :)

nedávno sjem psala o novinkách od Essence, které jsem si koupila. Mezi nima byl i tento nádherný, přenádherný lak :). Pokus sháníte třpytkatý lak, který dokáže nehty třpytkami pokrýt, aniž by jste museli lakovat 10 vrstev, tak tenhle bude ten pravý. Často jsem se setkala s laky, které při první vrstvě naberou sotva 5 třpytek a to já nesnáším, tenhle jich má v sobě velkou zásobu, takže se dá ve 3 vsrtvách použít samostatně nebo v jedné vrstvě přes barevný podklad :). Lak stál 49,90 Kč, což mi příjde na obyčejný lak od Essence dost, ale zrovna tyhle toppery mám ráda, za ty jejich obyčejné laky, co nic nevydrží bych to fakt nedala, to si radši za stejnou cenu koupím mnohem lepší lak od Coloramy :). Konkrétně tento lak určitě doporučím, neoloupe se za den, ale zase nevydrží věky, to bychom chtěli moc :). Navíc je tento lak úžasný, co víc dodat :).




Na světle je nádherný :)

Líbí se vám tento lak ? :)



2 comments :

  1. Ten je nějaký jiný, mám původní verzi a ta se mi asi líbí více :)

    ReplyDelete
  2. Amazing nail polish :) Very beautiful effect ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...