May 12, 2013

Pokus: Urychlení růstu vlasů ? (2.část) - Recenze (Biohar)

                         Ahojky krásky :)


Tak jsem konečně pořádně otestovala Biohar a udělala si na něj svůj názor. Tak se do toho dáme, opravdu mi vyrostly vlasy ? :)


Co slibuje ? ,,Regeneruje růst nových vlasů při jejich nadměrném padání, vzniku místní pleše s efektem u žen až 90 %. Zlepšuje také pružnost a pevnost vlasů. Aplikuje se vtíráním do pokožky."

Co splnil ? Zaprvé jsem si myslela, že bude hrozně smrdět, ale neměla jsem úplně pravdu, sice zrovna nevoní, ale ,,vůně" se brzy vytratí, takže je to v pohodě. Dále jsem si myslela, že bude mastit vlasy, ale naopak, měla, tedy ještě stále je mívám krásně načechrané a dokonce mi i déle vydrží bez mytí.
Opravdu mě potěšilo, když jsem si tak jednou prohrábla vlasy a cítila nové chmýříčko. Opravdu mi po něm začaly růst nové vlásky a dokonce mi i začaly zarůstat moje extra velké kouty. No rozhodně po tom nemám afro, ale něco málo už narostlo. I růst vlasů celkově se urychlil. Takže jsem s tímhle přípravkem nadmíru spokojená a používám ho už skoro 2 měsíce každý večer před spaním a ani jednou jsem ještě nevynechala, což je u mě podezřelé :D. A za nějakou cenu 120 Kč v lékárně, no nekupte to :). Používám ho společně s lopuchovou vodou, kterou jsem koupila v drogerii a používám ji po každém mytí, nevím jestli to funguje lépe, ale každopádně obě tyto vodičky dohromady fungují. Dokonce i složení se mi zdá v pohodě, na to jak je krátké :D.
Složení: Aqua, Alcohol. denat., Hyaluronan(Biora), Collagen, Vitamin B1 - 12


A zde jsou výsledky testování Bioharu :)

obr.1 - před aplikací (už jsem měla odrosty)
obr.2 - po 14-ti dnech testování (můžete vidět, že vlasy jsou nadýchané)
obr.3 - po měsíci testování ( vymyla se mi barva, takže byl odrost vidět pouze s mastnýma vlasama, takže se za ně omlouvám, hihi)

Vím, že je to na fotkách blbě vidět, lae fakt jsem snažila odrosty měřit, abych si jen nenamlouvala, že to opravdu vyrostlo, takže jsem si dokázala, že to funguje ! :)

Shrnutí: Rozhodně tento přípravek stojí za koupi, stojí jen pár kaček, takže proč to nezkusit. Věcí druhou je to, že opravdu funguje. Zaslouží sí plný počet berušek :)


Za nějaký ten měsíc se vám zase ozvu, jestli se moje vlásky zase nějak změní :)

ZDE první díl pokusu






11 comments :

  1. Ahoj. Můžeš sem prosím dát ještě fotku etikety (složení)? Od jisté doby se snažím vyhýbat silikonům a podobným věcem a zajímalo by mě, co tato věcička obsahuje.. Rychlejší růst vlasů bych hodně ocenila, i když ne za každou cenu.. díky.

    http://www.fczelkamaya.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem si včera pořád říkala, co jsem tam ještě zapomněla napsat, hlavně že jsem na to myslela :D. Už jsem to tam doplnila :)

      Delete
    2. Super, děkuju. Vypadá to dobře. Tak to asi taky vyzkouším :)

      Delete
  2. no tak toto by sa aj mne zišlo :) ďakujem za nápad

    ReplyDelete
  3. ja teraz skúšam bioscalin a tiež je dobrý :)

    ak chces zapoj sa do mojej GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    ReplyDelete
  4. Tak co jak to vypadá ted?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vlasy jsou hustší, rychleji rostou a už nemám kouty :)

      Delete
  5. Ja tiež bojujem s vláskami, ak by niekoho zaujímalo ako, môžete si prečítať môj blog :) http://terezalovesmakeup.blogspot.sk/2014/04/urychlit-rast-vlasov-tuto-otazku-si.html

    ReplyDelete
  6. Ahoj! Díky za tip. Jenom bych na tebe měla otázku. Vlasy jsem nikdy neměla extra husté, ale bohužel mi začaly hodně vypadávat a teď jich mám ještě míň, než předtím. Myslíš, že mi to pomůže, co se hustoty týče? Nečekám nějaké zázraky...
    Díky za odpověď :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zabrání to vypadávání dalších vlasů a podporuje tvorbu nových vlasů :)

      Delete
    2. Děkuju :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...