April 14, 2013

Instagramiáda.

Ahojky krásky :)

Tak už jsem zdravá, až teda na rýmečku, ale to už je v pohodě :). POkud jste  si na FB všimli, tak jsem si založila Instagram, ano už i já :). Teď jsem teda moc nepřidávala, kvůli nemoci, ale dneska už jsem opět něco přidala :). Pokud by vás bavili každý týden posty z Instagramu, tak to můžu zavést. Kdyžtak napište do komentářů :). 
Tady jsem vybrala některé fotky, které jsem přidávala :)


1. Takhle teď vystavuji štětce, budu si muset pořídit něco většího, protože ty velké štětce mi z toho vypadávají :)
2. Kytička k narozeninám od mého přítele, se kterým dnes máme 3. výročí :) ♥
3. Fotka z jakéhosi líčení :D
4. Tohle líčení jsem měla minulý týden ve škole :)


1. Líčení, které jsem nedávno přidala na YouTube :)
2. Moje jarní povlečení, úplně mě láká do té postele skočit :)
3. Opravdu mám ráda Pretty LIttle Liars, takhle se nudím ve škole :D
4. A další nuda ve škole, tohle tvořil můj kamarád Kuba :D


Baví vás tyto posty ? :)



2 comments :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...