February 5, 2013

Co pro nás chystá Essence ?

Ahoj krásky :)

Všude, kam se podívám, vidím nějaké novinky od Essence. Některé mě mile překvapili a určitě je i vyzkouším, pokud je tedy dodají do našeho zaprděnýho města :D. A které věcičky to jsou ? :). Připravte se, že je toho hodně ;).


Essence asi nechtěla být pozadu a také se zapojila do BB mánie. Nejdřív jsem si říkala, že je ráda vyzkouším, ale pak jsem narazila na tento obrázek. No fuj, řekla jsem si, všechno to vypadá jako odstíny zvířecích exkrementů, s prominutím. To bych si na obličej rozhodně nedala, nechápu, komu by takovéhle odstíny měly sedět. Rozhodně nic pro bledule a lidi s normálním obličejem ;).






Další jsou laky na nehty. Musím se přiznat, že od té doby, co mají tyto nové lahvičky a horší ceny za naprosto průměrné laky, tak jsem si ještě ani jeden nekoupila. Navíc jsem o nich četla spoustu negativních recenzí, tak mě to ani nelákalo a teď se to asi nezmění. Ikdyž se mi docela líbí ten poslední odstín :). No uvidím, taky je přeci musím jako správná blogerka otestovat, ne ? :).

Teď tu pro nás mají několik "věcí" na obličej, hlavně nás chtějí zasypat pudrovou peřinou. Tohle je nějaký lisovaný transparentní pudr. 


Pak je tu nějaký pudr, pravděpodobně klasický krycí. Zatím jsem žádný pudr od Essence neměla, kromě bronzeru, který si nemůžu vynachválit, ale do tohohle nepůjdu. Nepřípadá mi to jako nějaká extra novinka.


Další transparentní pudr, tentokrát vsypké verzi, který už podle mě ve stojanech měli akorát měl modrý obal. Takže taky žádná převratná novinka. Mě stačí, kdyý místo transparentního pudru použiju svůj dětský pudr a výsledek je stejný, plus mi krásně voní obličej.



Na tento krémový korektor jsem hodně zvědavá, určitě si ho koupím, ale až pořádně otestuji odstíny. Ráda ho vyzkouším, ale nějakou extra kryvost nečekám :).



Koukněte, nějaká napodobenina beauty blenderu ! Ale tak co, je to levnější alternativa, protože ten originální bych si za tu cenu opravdu nepořídila. Nevím proč, ale tato houbička mi přijde dosti sympatická, protože s nanášením makeupu houbičkou mám dobré zkušenosti ještě z doby, kdy jsem neměla štětce. Tahle novinka mi udělala největší radost a určitě do ní půjdu :).


Dostávám se k věcím na oči. Konečně jsou tu nové paletky s ještě hezčími odstíny, strašně se mi líbí ta napravo. Tuhle paletku mám v takových letních barevných odstínech a moc ji nevyužiju, teď používám takové zemitější barvičky jako je hnědá, šedá, stříbrna (ta zrovna není moc zemitá), no zkrátka tmavší, ne příliš vyzývávé :). Řekla bych, že cena bude opět kolem 80,- což se dá :).


Já těm jejich quatrům moc neholduji a ani po nich moc netoužím, takže tohle jde mimo mě. Ovšem tohle jsou vcelu pěkné odstíny, co ladí :).



Nové barvičky monostínů, hodně jich teď budou stahovat z prodeje a nahradí je těmito, musím si jít ještě nakoupit ty, co ještě mají :D. Těším se na ty třpytivé růžové :).


O jejich nalepovácích řasách jsem četla hodně dobrého, tak je omrknu až budou ve stojanech. Ty nalevo se mi zdají takové neobyčejné a zajímavé :). Docela bych se bála těch trsů, neumím si nalepit ani normální řasy :D.

Tohle mi příjde jako naprostá blbina, nedokážu si to představit, jak moc blbě to na oku může vypadat a jestli to bude lepit jako jejich slavné nálepky na nehty, tak tedy nevím, nevím. Jestli to někdo z vás vyzkouší, prosím pošlete mi fotku, jsem nesmírně zvědavá :D (myslím to vážně !).



Další nepříliš důvěryhodný produkt. Tak nějak pochybuji, že to bude lepit, ale tak třeba se pletu. Každopádně lepidlo mám a drží dobře. O další koupi neuvažuji.



To mě tedy zajímá. Ráda bych vyzkoušela hnědé a zelené, jenže už vidím, že za ně budou chtít nějakých 70 Kč a to mi za monostíny příjdu moc :-/.


Zase nějaká řasenka do jejich dlouhého zástupu. Měla jsem 2 řásenky od nich a s jednou jsem byla i docela spokojená, ale hrozně rychle vyschly, takže o žádné jiné neuvažuji. Jinak tenhle kartáček se mi zdá dobrý, při nejmenším ho omrknu :).

Ani těmto leskům jsem ještě nedala šanci, už od pohledu mi příjdou strašně lepivé, netroufla jsem si do nějakého investovat, ale třeba mi někdy přeskočí myšlena a jeden si koupím :D. Tyhle barvičky mi totiž přijdou už trošku méně nápadné :).



Jakási barvička na rty se speciálním štětečkem, prostě další lesk na rty. Nejdříve mi zazářily oči, když jsem si myslela, že je to tekutá tvářenka a možná bych to tak i použila, co za zkoušku, že ? :D. Uvidím, až to zkusím na ruce, třeba to u mě vážně skončí jako tvářenka :).


Měli tam ještě mnohem víc novinek, ale tyhle mi přišly nejzajímavější. Všechny obrázky mám z tohoto německého blogu: http://kosmetikaddicted.blogspot.cz/ .

Co říkáte na tyto novinky, které vyzkoušíte ? Kterých se naopak zdráháte ? Pište, pište, víte jak jsem zvědavá :). 

NÁVRH ! Dostala jsem dotaz od jedné mé odběratelky, jestli neudělám Questions & Answers video. Řekla jsem si, proč ne? Ale nevím, zda se mě chcete vůbec na něco zeptat :D. Pokud souhlasíte a chcete toto video, tak mi piště otázky do komentářů pod tento článek, do zpráv na FB, na ask.fm (kde na ně neodpovím, ale napíšu si je na papír bokem :)) a nebo na e-mailu (lucie.el.zet@gmail.com). Jsem zvědavá, jestli někdo napíše :D. Video natočím až se mi sejde tak akorát otázek, takže možná za rok :D.


 With ♥ your eL.











17 comments :

  1. Já se hlavně těším na to lepidlo, protože když jsem si od Essence kupovala řasy, tak k nim bylo i lepidlo a to je celkem použitelné a řasy s ním držely, tak doufám, že bude stejné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ho nikdy nezkoušela, tak sdílím svůj názor jen podle sympatií :)

      Delete
  2. Já Essence fakt nechápu, je to tuším německá značka tak proč dělá veškeré věci na obličej jako make-upy, pudry apod. v tak neskutečně tmavých barvách. To ve střední Evropě sedne málokomu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si myslím, tohle může sednout tak leda černochům nebo někomu vysmaženýmu ze solárka ;)

      Delete
  3. Ty BB vypadají dost odpudivě !

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to jsem se na ně docela těšila, ale když jsem našla tu fotku, rychle mě to přešlo ;)

      Delete
  4. Upřímně měla jsem asi troje stíny a jednu řasenku od Essence na recenzi, a ze všeho jsem se pak geniálně osypala, takže... já už bych do Essence fakt nešla, ani do těch laků ne. Znám kvalitnější věci za stejnou cenu, takže...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě Essence jako značka příjde docela kvalitní, rozhodně jsem se z ničeho neopupínkovala, ale je pravda, že někdo můe mít citlivější pleť ;). Ale občas se jim taky všechno nepovede :).

      Delete
  5. BB jsem si chtěla pořídit, ale když vidím ty odstíny, raději ho nechci. Přemýšlím nad koupí těch houbiček, ale nevím, asi se rozhodnu až podle nějakých recenzí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si tu houbičku planuji koupit i bez recenze. Jsem na ni zvědavá a to dost :).

      Delete
  6. Určitě si koupím beauty blender. A BB si rozhodně nekoupím, nevím, jak můžou vyrobit takové odstíny, ale nejsou o moc lepší než odstíny garnier nebo maybelline,to jsou taky pěkný nechuťárny. Fujky. Zkusila jsem 3 BB od různých firem a použitelný je pouze od biodermy, ale ten je na mě docela tmavý, takže mám zase smůlu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem extrémně světlá, hlavně teĎ v zimě, ale BB od Garnier mi sedí a dodá mi takové přirozené opálení, s čímž jsem fakt spokojená a perfektně mi sedí i složením :).

      Delete
  7. teda ty odstíny BB ...no fuj, co to je???

    houbičku na make-up zkusím a líbí se mi i ty stíny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vypadá to na pěkný shity :D. Houbičku taky zrčitě zkusím :).

      Delete
  8. Ou, ty BB creamy! Bléééé! Ale ty umělý řasy určitě zkusím!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mě se ty řasy vcelku zamlouvají, ale BB josu pěkně něchutné :)

      Delete
  9. Ten BB cream mám :) Najprv som sa zľakla, pretože sa zdal aj 01 dosť oranžový, ale dá sa pekne rozotrieť ,takže ja som s ním vcelku spokojná :) a od toho odpudivého obrázku to má ďaleko :D keby ho zbadám predtým než si ho idem kúpiť asi by som si to aj ja rozmyslela, ale naozaj to nie je až také zlé :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...