December 15, 2012

Vánoční dekorace.

Už po několikáté vás zdravím berunky :)

Když se mám s články rozšoupnout, tak pořádně, hi hi hi :). Vyzdobila jsem si konečně pokoj a je letos vážně extra vánoční :). Všude světýlka a ozdobičky :). Třeba se tu inspirujete :). A tady už je nával fotek :).


Letos jsem si pořídila bílý vánoční stromeček a jsem z něj nadšená :)

Tyhle krásné ozdobičky jsem našla v Rossmanu :)

Takhle teď vypadá moje polička :). Ty zvonečky mi v noci spadly na hlavu, ani nevíte, jak strašně jsem se lekla :D.







A teď se ještě dostat k jejich zdobení ... to už bude problém, hihi :)

Kdo najde smajlíka ? :D

Taková naše americky osvětlená ulice :)

Jak jste si ozdobili pokoj/byt  vy ? :)

With ♥ your eL.



1 comment :

  1. Ty perníčky vypadají chutně :)))) a ten stromek je jako z pohádky:)

    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...